احدیان در خصوص بیانات دیروز مقام معظم رهبری نوشت:

خلاصه صحبت آقا این می‌شود که "توان کافی داریم فقط مدیران بانشاط می‌خواهیم"

کدخبر: 2092304

مدیر مسئول روزنامه خراسان نوشت: همه صحبت آقا درباره اقتصاد را اینگونه می توانم خلاصه کنم. ما ظرفیت و توان و امکانات کافی برای حل مساله اشتغال و تولید را داریم فقط مدیران بانشاط و توانمند می خواهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد سعید احدیان مدیرمسئول روزنامه خراسان در کانال تلگرامی خود در خصوص بیانات دیروز رهبر انقلاب در حرم رضوی نوشت:

1- می شد فهمید که آقا نگران سیاه نمایی از وضعیت انقلاب هستند لذا تلاش کردند نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی را حتی با ذکر برخی جزئیات روشن کنند. 2- هرچه بیشتر دقت کردم، بیشتر مطمئن شدم که واقعا مباحث آقا اصلا انتخاباتی نبود بلکه واقعا بیان مهمترین مساله کشور بود. از ذکر اینکه مشکلات را مربوط به همه مدیران گذشته دانستند تا اینکه سعی می کردند نقاط قوت دولت را ذکر کنند.

3- روشن است که عملکرد دولت فعلی در بیانات آقا بطور طبیعی بروز خواهد داشت. این یک برداشت شخصی است که نمی شود آن را به آقا نسبت داد اما در جای جای صحبت از ضرورت تحرک و تلاش وانگیزه و.... صحبت شد. واقعا از نظر من بی تحرکی، تنبلی دولتی که رئیس جمهورش ساعت کار روزانه اش حدود 8 ساعت است و کابینه اش کابینه کهنسالان است مهمترین نقطه ضعف دولت است.

4- این ماجرای حرام شرعی اعلام کردن واردات کالاهایی که تولید داخل دارد هم بحث مهمی بود. 5- عجیب است آقا چقدر دقیق پیگیر مساله اقتصاد بودند چقدر اطلاعات مختلف و دقیق و جزئی داشتند، حتی برای مشخص شدن درستی آمارها تحقیق میدانی کرده بودند. بی‌انصافی است با چنین رهبری وضع اقتصادی کشور هنوز اینگونه است که می بینیم.

6- وقتی آقا از مسئولین می خواستند که برای پست هایی که به تولید مربوط می شود به افرادی مسئولیت دهند که با نشاط و باحال باشند، خیلی سریع یاد آقای نعمت زاده افتادم هنوز نمی فهمم چرا آقای روحانی با اینکه سه وزیرش را تغییر داد حاضر نشد وی را تغییر دهد. شاید واقعا فکر می کند اقتصاد کشور وضع خوبی دارد. 7- همه صحبت آقا درباره اقتصاد را اینگونه می توانم خلاصه کنم. ما ظرفیت و توان و امکانات کافی برای حل مساله اشتغال و تولید را داریم فقط مدیران بانشاط و توانمند می خواهیم.

8- تاکید مجدد بر ضرورت وحدت برای رسیدن به هدف هم از آن حرف هایی است که کاش فعالان سیاسی روزی ضرورت آن را باور کنند.

9- سال 84 که با بیانیه آقای هاشمی معلوم است که چه کسی درباره آرای مردم حرف داشت و آقا برای حفظ آن ایستادند. درباره انتخابات 76 هم می دانم که آقای هاشمی معتقد به «مشارکت حداقلی و آقای ناطق رئیس جمهور شود» بود و آقا تاکید داشتند «مشارکت حداکثری و هرکس رئیس جمهور شود» البته اینکه آقای هاشمی بعد از انتخابات هم نظری برای عدم تنفیذ رای داشت را نمی دانم، اما نمی دانم سال 92 چه کسی می خواسته نتیجه انتخابات را عوض کند البته انصافا هم کمتر از 200 هزار رای خیلی وسوسه انگیز بوده است و حالا مشخص شد اگر آقا نبود احتمالا آقای روحانی الان رئیس جمهور نبود. کنایه های آقای روحانی واقعا نمک نشناسی است.

10- دلیل آقا از مطرح کردن این بحث که جایی که در انتخابات دخالت می کنند، حفظ رای مردم است، چه بود؟ آیا نگران اتفاقاتی در انتخابات پیش رو هستند؟ خدا بخیر کند.

11- درباره انتخابات به آقا غبطه خوردم که بر اساس باور به الطاف الهی و مردم، نگران نتیجه انتخابات نیستند و فقط نگران برگزاری انتخابات پرشور هستند. کاش ما هم به چنین درجه ایمانی می رسیدیم.

ارسال نظر: