مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه - ۲۰۱۸

لیپی: ما برای فتح هر ۳ امتیاز وارد میدان شدیم/ اشتیلیکه: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و گل نزدیم

کدخبر: 2092402

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر چین گفت: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و گل نزدیم؛ سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین نیز گفت: ما برای فتح هر ۳ امتیاز وارد میدان شدیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اولی اشتیلیکه سرمربی تحت فشار و در معرض اخراج تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از شکست تیمش برابر چین در نشست خبری حاضر شد و گفت: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و گل نزدیم. متاسفانه به رغم بازی بسیار خوب خود تن به شکست دادیم و برگ برنده چین روی داور بازی هم تاثیر گذاشته بود. هواداران چینی واقعا خوب تشویق کردند.

وی ادامه داد: ما 3 امتیاز بازی را از دست دادیم اما بهتر از حریف بازی کردیم، این کافی نبود و چین فقط روی تابلوی نتایج مانور داد. اکنون البته ناامید نیستیم و باید دل به نتایج سایر رقبا ببندیم و تا آخرین ثانیه بجنگیم. هنوز چیزی مشخص نیست و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

لیپی: ما برای فتح هر 3 امتیاز وارد میدان شدیم

مارچلو لیپی سرمربی کهنه کار تیم ملی فوتبال چین در پی پیروزی یک بر صفر تیمش برابر کره جنوبی در نشست خبری حاضر شد و گفت: ما برای فتح هر 3 امتیاز وارد میدان شدیم. این پیروزی اط لحاظ روحی و روانی نیز برای ما بسیار اهمیت داشت و اکنون با یک روحیه عالی به بازی‌های بعدی خود فکر می‌کنیم. به عقیده من، چین با این 3 امتیاز بار دیگر احیا شد و به بازی‌های مهم بازگشت.

وی ادامه داد: گل یودابائو بسیار به موقع وزیبا به ثمر رسید و حاصل کار گروهی و حرکات تمرین شده بود. از هواداران بسیار ممنونم و امیدوارم همیشه این‌گونه ما را تشویق کنند و برگ برنده ما در همه بازی‌ها باشند.

ارسال نظر: