مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:

توزیع گوشت منجمد و یخ زده در بازار/ مرغ کیلویی ۷۵۰۰ تومان است/ با واردات گوشت قرمز حتما قیمت‌ها ارزان می‌شود

کدخبر: 2092493

تلاش داریم با ادامه توزیع گوشت گرم گوسفند با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار قیمت را کاهش دهیم. با ورود بره های بومی به بازار و ادامه واردات گوشت قرمز حتما قیمت گوشت قرمز بویژه گوشت گوسفند کاهش می یابد

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا ولی، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به این که ذخایر گوشت مرغ مجمد به اندازه کافی وجود دارد افزود: شرکت پشتیبانی امور دام در چند روز گذشته با وجود تعطیلی میادین میوه و تره بار بصورت سیار و پشت درهای بسته این بازارها مرغ منجمد را توزیع کرده است.

وی گفت: گوشت مرغ منجمد در حجم بالا در استانهایی که تراکم مسافر در آنها بالاست مثل استانهای شمالی و جنوبی ، بوشهر ، کهگیلویه ، هرمزگان و خوزستان توزیع شده است بطوری که موفق شدیم نه تنها افزایش قیمت را کنترل کنیم بلکه قیمت گوشت مرغ در این استان ها رو به کاهش است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: با توزیع گوشت مرغ منجمد اجازه افزایش قیمت را ندادیم و برای تامین نیاز استان های سراسر کشور 30 هزار تن گوشت مرغ منجمد پیش بینی کردیم که تاکنون کمتر از 20 هزار تن توزیع شده است.

ولی گفت: قیمت گوشت مرغ منجمد درب سردخانه هر کیلو 5300 تومان است که به لحاظ کیفیت بالا قابلیت صادرات دارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: براساس گزارش های موجود روز گذشته به علت بارندگی و تعطیلی کشتارگاه ها قیمت هر کیلو گوشت مرغ گرم در میدان بهمن در اوایل صبح 7200 تومان بود که از ساعت 10 صبح به بعد به 6900 تومان و تا مرز هر کیلو 6500 تومان کاهش یافت.

ولی گفت: روز گذشته میانگین قیمت هر کیلو گوشت مرغ 7500 تومان بود.

وی افزود: براساس گزارش امروز از میدان بهمن قیمت هر کیلو گوشت گرم مرغ 6900 تومان و میانگین قیمت در سطح شهر نیز هر کیلو 7500 تومان است که این قیمت تا فردا با بازگشایی کشتارگاهها و بازارها و مراکز توزیع کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: از امروز گوشت گرم و منجمد مرغ در میادین میوه و تره بار و فروشگاههای زنجیره ای طبق روال توزیع می شود.

ولی درباره شرایط بازار گوشت قرمز نیز افزود: تلاش داریم با ادامه توزیع گوشت گرم گوسفند با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار قیمت را کاهش دهیم.

وی گفت: با ورود بره های بومی به بازار و ادامه واردات گوشت قرمز حتما قیمت گوشت قرمز بویژه گوشت گوسفند کاهش می یابد.

ارسال نظر: