فرمانده کل سپاه در یادمان شهدای شلمچه:

شلمچه میدان عملیات بزرگ و سرنوشت‌ساز عملیات کربلای ۵ بود/ جوانان زمینه پیشرفت‌ نظام را فراهم ‌کنند

کدخبر: 2092724

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شلمچه که امروزه خیل عظیمی از مردم کشور برای احترام به خون شهدا راهی خوزستان می‌شوند میدان عملیات بزرگ و سرنوشت ساز کربلای ۵ بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری امشب با حضور در یادمان شهدای شلمچه در جمع کاروان‌های رهیان نور در خرمشهر اظهار داشت: در مناطق عملیاتی خوزستان رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارهای زیادی به یادگار مانده‌ که حضور پرشور مردم کشور در این مناطق به نوعی قدردانی از فداکاری‌ها و ایثارهای بی‌نظیر هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: خاک خوزستان متبرک از خون شهدا بوده و یادآور دفاع جانانه هشت سال دفاع مقدس است و شلمچه که امروزه خیل عظیمی از مردم کشور برای احترام به خون شهدا راهی خوزستان می‌شوند میدان عملیات بزرگ و سرنوشت‌ساز کربلای 5 بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شب‌های عملیات کربلای 5 را "شب‌های قدر" عنوان کردند خطاب به جوانان گفت: شما جوانان که آینده‌سازان این مرز و بوم هستید با ادامه دادن راه شهدا که راهی جز تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، پیروی از ولایت فقیه، خدمت‌رسانی به مردم و حفظ ارزش‌های دینی نبود اسباب پیشرفت بیش از پیش نظام را فراهم و تقویت کنید.

ارسال نظر: