دیدار نوروزی وزیر ورزش و جوانان با رئیس مجلس

کدخبر: 2092772

وزیر ورزش و جوانان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،در این دیدار که در ساختمان مشروطه انجام شد ،دکتر مسعود سلطانی فر سال جدید و فرا رسیدن نوروز باستانی را به دکتر لاریجانی تبریک گفت.

در این دیدار نوروزی ،دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از اقدام مجلس شورای اسلامی در تصویب لایحه های حمایتی از امور ورزش و جوانان بویژه اختصاص 27 صدم درصد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده به توسعه ورزش کشورو حمایت دکتر لاریجانی قدردانی کرد.

وزیر ورزش و جوانان این مصوبات را مایه پیشرفت و توسعه ورزش در طول سال های پیش رو دانست.

در ادامه این دیدار علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از تلاش های وزارت ورزش و جوانان پیروزی های اخیر ورزش کاران کشورمان در میادین بین المللی را مایه غرور و نشاط مردم دانست و از پیروزی دیروز تیم ملی فوتبال مقابل چین ابراز خرسندی کرد.

در این دیدار ،امیررضا خادم معاون حقوقی ،امورمجلس و هماهنگی امور استان ها،غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی ،سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش ،محمدیان معاون ورزش بانوان ، رستمی معاون ساماندهی جوانان ،مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش ی و داود عزیزی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

پس از این دیدار دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین این وزارتخانه بر سر مزار شهدای گمنام در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

ارسال نظر: