سعید جلیلی در حاشیه بازدید از منطقه عملیاتی قلاویزان:

همه ما باید تلاش کنیم تا قله‌های تولید و اشتغال را فتح کنیم

کدخبر: 2092913

عضو مجمع تشخیص گفت: وقتی امام گفت دهلران باید آزاد شود شهدا با تمام وجود تلاش کردند و دهلران را آزاد کردند و امروز اگر رهبری می‌فرمایند تولید و اشتغال باید شکل بگیرد همه ما باید تلاش کنیم تا قله‌های تولید و اشتغال را فتح کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بازدید از منطقه عملیاتی قلاویزان گفت: اگر یک روز 70 شهید در تپه های قلاویزان شهید شدند تا از یک موضع دفاع کنند، امروز قله های بزرگتری پیش روی ماست و عرصه های مبارزه خیلی بزرگتر و وسیع تر شده است که باید از آن دفاع کنیم.

وی افزود: هنر شهدا این بود که به قله ها نگاه می‌کردند نه به دامنه‌ها. به همین خاطر می‌توانستند قله‌های بلند را فتح کنند.

جلیلی تصریح کرد: امروز هم اگر در فرهنگ و اقتصاد و سیاست با این نگاه تلاش کنیم، حماسه قلاویزان در این عرصه‌ها شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: وقتی امام گفت دهلران باید آزاد شود شهدا با تمام وجود تلاش کردند و دهلران را آزاد کردند و امروز اگر رهبری می‌فرمایند تولید و اشتغال باید شکل بگیرد همه ما باید تلاش کنیم تا قله‌های تولید و اشتغال را فتح کنیم.

جلیلی در پایان تاکید کرد: در این صورت قله‌هایی بزرگتر از کله‌قندی و قلاویزان در عرصه‌های مختلف اقتصاد فتح خواهد شد و کام ملت را شیرین خواهد کرد.

ارسال نظر: