لاریجانی:

بدعهدی آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند/ دغدغه‌ای در قبال تهدیدات دولت جدید آمریکا نداریم

کدخبر: 2092967

رئیس مجلس با بیان اینکه ایران به تمامی تعهدات خود در مذاکرات انرژی هسته‌ای عمل کرده است،‌ لذا هیچ دغدغه‌ای را در قبال تهدیدات دولت جدید آمریکا نخواهیم داشت،گفت: بدعهدی آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی لاریجانی که ایام نوروز میهمان استان البرز بود در آخرین روز سفرش به استان البرز اظهار داشت: آمریکا باید در مقابل تمامی بدعهدی‌های خود پاسخگو باشد و ما نیز این بداخلاقی‌ها را پاسخ خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا باید بداند که در صورت ادامه این روند، آنها را به زحمت می‌اندازیم، تأکید کرد: اگر آمریکایی‌ها به ادامه رفتارهای ناهنجار خود در قبال ایران ادامه دهند،‌ طبعاً برای آنها ایجاد زحمت خواهیم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به تمامی تعهدات خود در مذاکرات انرژی هسته‌ای عمل کرده است،‌ لذا هیچ دغدغه‌ای را در قبال تهدیدات آنها و دولت جدید آمریکا نخواهیم داشت.

لاریجانی با تأکید بر اینکه برعهدی آمریکا در قبال ایران مسئله جدیدی نیست، گفت: از قبل هم در مجلس یک طرح مطرح بود که رفتارهای آمریکا را در منطقه گستاخانه عنوان کرده بود.

وی با تأکید بر اینکه ارتش آمریکا، پنتاگون و سیا حامی تروریست‌ها در منطقه هستند، اظهار کرد: در این راستا در سطح کلان، آنها مخل آرامش در خاورمیانه بوده و با تمام جریانات تروریستی ارتباط دارند لذا ما در این زمینه تصمیم‌گیری‌های لازم را در مجلس خواهیم داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود بر تولید ملی و حمایت از آن در کشور تأکید کرد و گفت: از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مسؤولان در بخش‌های مختلف باید حمایت از تولید ملی و توسعه صنعت و تولید در کشور باید باشد.

لاریجانی همچنین به طرح آمایش سرزمین در کشور اشاره کرد و دامه داد: در این راستا در تلاش هستیم که این طرح را در سطح معقولی به مرحله اجرایی برسانیم.

ارسال نظر: