آماده باش کامل نیروهای امدادی تا زمان بازگشت مسافران نوروزی

کدخبر: 2093043

رئیس سازمان امداد و نجات، از افزایش ۱۵ درصدی پایگاه ها، پست ها، و نیروی امدادی در سراسر کشور، همزمان با بازگشت مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرتضی سلیمی در تشریح تمهیدات سازمان امداد و نجات گفت: در مجموع یک هزار و ۵۳۵ پایگاه و پست امدادی و ۶ هزار و ۲۵۰ نیروی عملیاتی در روز سیزدهم فروردین مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی در سراسر کشور هستند.

به گفته وی، تمامی مراکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان در ستاد و استان ها در این روز فعال بوده و مسئولان سازمان در این مراکز حضور دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات همچنین با اشاره به آماده باش کامل پایگاه های بین شهری همزمان با بازگشت مسافران نوروزی تاکید کرد: تیم های امدادی سیار هلال احمر نیز در تفرجگاهها و اماکن تفریجی حضور خواهند داشت و بالگردهای امدادی هلال احمر نیز در سراسر کشور برای پاسخگویی به سوانح احتمالی مستقر هستند.

طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز شده و ۵۳۳ پایگاه ثابت، ۷۷۸ پست موقت، سیار و شعب، ۲۴ پست هوایی به همراه ۳ هزار و ۳۵۳ دستگاه خودرو و تجهیزات لجستیک تا پایان اجرای این طرح در روز ۱۵ فروردین در خدمت هموطنان و مسافران نوروزی هستند.

ارسال نظر: