طی نامه‌ای صورت گرفت

دعوت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از "رئیسی" برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

کدخبر: 2093053

دفاتر ۶۰ گانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی دعوت کردند تا با حضور خود به‌عنوان فردی مومن و انقلابی در عرصه انتخابات دولت دوازدهم گام‌های مستحکمی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی بردارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دفاتر 60 گانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی دعوت کردند تا با حضور خود به‌عنوان فردی مومن و انقلابی در عرصه انتخابات دولت دوازدهم گام‌های مستحکمی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی بردارد.

در ابتدای این نامه آمده است: اکنون شرایط زمانه به گونه‌ای‌ است که در سطح مدیریت کشورمان حضور نیروهای مومن، انقلابی و متعهد بیش از پیش احساس می‌شود چرا که در برهه کنونی نباید مسئله معیشت و اشتغال مردم درگیر بازی‌های سیاسی گردد آن هم در بین بازی کسانی که چشم خود بر جوانان داخل و شعار ما می‌توانیم بسته‌اند و دغدغه‌ای جز کدخدا و امثال آن ندارند.

در ادامه تاکید شده است: به همین دلیل حضور نیروهای مومن، معتقد و متعهد در عرصه‌های مدیریت کلان کشور بیش از پیش احساس می‌شود تا به جای کدخدا، خدا را محور قرار داده و به درد مظلومان و محرومان برسد.

این تشکل‌های دانشجویی ادامه دادند: دفاتر بزرگترین تشکل دانشجویی کشور با درک شرایط حساس منطقه و حمله سیاسی - اقتصادی دشمنان کشور عزیزمان فهمیده‌اند که پافشاری بر اصول و آرمان‌ها، اقتدار ایران اسلامی را رقم خواهد زد و در این برهه حساس و خطی، انقلاب اسلامی بیش از پیش نیازمند حضور فعال و انقلابی است که تحت هدایت‌ها و زعامت ولی امر مسلمین آیت الله خامنه‌ای جهت پیمودن مسیر دست یابی و نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی باشد.

در ادامه این نامه آمده است: عزتمندی ملت شریف ایران در گرو تفکر و فعالیت انقلابی است. لذا این تشکل دانشجویی انقلابی از حضرتعالی به عنوان فردی مومن و انقلابی دعوت به عمل می‌آورد تا با حضورتان در عرصه انتخابات دولت دوازدهم گام‌های مستحکمی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی برداشته شود.

در خاتمه ای نامه تاکید شده است: امید که با عنایات خداوند متعال نیروهای انقلابی همیشه موفق بوده و با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آن را به هدف نهایی خود که ظهور حضرت ولیعصر (عج) می‌باشد، سوق دهند.

ارسال نظر: