محمدیان: موفقیت در ورزش بانوان پارالمپیکی پایدار شده است

کدخبر: 2093096

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، در بازدید از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، با رئیس و نایب رئیس این فدراسیون دیدار کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین، فریبا محمدیان صبح امروز دوشنبه 14 فروردین از فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین بازدید و با رئیس و دبیر این فدراسیون دیدار کرد.

محمدیان در این بازدید، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در نشستی با محمود خسروی وفا و بتول مشرف جوادی، رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون، عملکرد بانوان پارالمپیک را در سطح عالی دانست و گفت: خروجی های مربوط به ورزش بانوان در سطح مسابقات پاراآسیایی و پارالمپیک و نیز مسابقات برون مرزی به سطح خوبی رسیده و این موفقیت ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی پایدار شده است.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: این موفقیت ها ماحصل یک کار تیمی و منجسم و مدیریت خوب است که در فضایی همدلانه صورت گرفته و جا دارد از ریاست فدراسیون، نایب رئیس بانوان و کلیه ی همکارانی که در این خصوص تلاش کرده اند، قدردانی کنم.

محمدیان در پایان گفت: بانوان ورزشکار جانباز و معلول با موفقیت خود در عرصه های بین المللی نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و با افتخار آفرینی خود اقتدار کشورمان را به نمایش می گذراند.

ارسال نظر: