رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های بانوان آسیا – ویتنام

بانوان ایران در گام نخست مغلوب میانمار شدند

کدخبر: 2093128

شاگردان آزمون اولین دیدار خود را برابر میانمار با نتیجه دو بر صفر واگذار کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین دیدار تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از سری رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل میانمار ساعت 12:30 به وقت تهران با قضاوت تیم داوری از چین برگزار شد و در نهایت شاگردان آزمون این مسابقه را با نتیجه دو بر صفر به سود میانمار واگذار کردند.

کین لیانگ به عنوان داور وسط و چوی یونگمی و فانگ یان به عنوان کمک های اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند. همچنین سیاو می نیز داور چهارم این بازی بود. کیم سی این از کره جنوبی به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و جاکویی هورفورد از استرالیا به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور داشتند.

تیم ملی ایران با ترکیب الهام عنافچه، کویستان خسروی، زهرا قنبری، افسانه چترنور، شبنم بهشت ، سارا قمی ، فروغ موری (فاطمه قاسمی دقیقه 41)، پروین فرهادی (کوثر کمالی 46)، سمانه چهکندی (سارا ظهرابی 66)، فاطمه گرایلی و مریم یکتایی امروز به مصاف میانمار رفت. فاطمه قاسمی در دقیقه 82 از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

گفتنی است، نمایندگان سفارت ایران در ویتنام امروز در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با میانمار را تماشا کردند.

ارسال نظر: