براساس اعلام پلیس راه:

بارش برف در جاده‌های ۵ استان کشور/ ترافیک تهران- کرج نیمه سنگین است

کدخبر: 2093232

در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران -کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا در حال حاضر در استان زنجان (اکثر محورها)، استان خراسان رضوی (محورهای باغچه- تربت حیدریه, درگز- قوچان و مشهد- کلات)، استان همدان(محور همدان- کرمانشاه محدوده گردنه اسدآباد و گردنه آوج)، استان مرکزی (آزادراه های ساوه- همدان و ساوه- تهران)، استان کرمانشاه(محورهای سنقر- کرمانشاه و روانسر- پاوه و جوانرود- ثلاث) بارش برف در حال باریدن است.

این در حالی است که در استان کرمانشاه(محور کرمانشاه - کامیاران)، استان مازندران(محور فیروزکوه محدوده تونل شیرگاه) و استان همدان(محور همدان - کرمانشاه) باران می‌بارد.

همچنین در استان مازندران (ارتفاعات محور هراز و چالوس) و استان خراسان رضوی (محور مشهد - کلات و درگز - قوچان) مه گرفتگی گزارش شده است.

این در حالی است که باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران -کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین و در باند شمال به جنوب محور کرج -چالوس(محدوده آدران) پر حجم و روان است.

ارسال نظر: