روحانی در فرودگاه سمنان:

همه استان‌ها باید تلاش خود را بر تولید اشتغال‌زا متمرکز کنند/ تاکید بر ضرورت حل و فصل مشکل آب سمنان

کدخبر: 2093435

رئیس جمهور با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه سمنان شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رییس جمهور روز پنجشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه سمنان شد.

روحانی در فرودگاه سمنان و در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال»، تأکید کرد: همه استان‌ها باید تلاش خود را بر تولید اشتغال‌زا متمرکز کنند.

روحانی ، مردم سمنان را مردمی غیور، مؤمن، دلاور و ولایتمدار توصیف کرد و گفت: بررسی دستاوردهای سفر قبلی کاروان تدبیر و امید به این استان از مهم‌ترین اهداف این سفر است.

رییس‌ جمهور افزود: اجرای کامل پروژه‌هایی که 80 درصد پیشرفت داشته‌اند، پایان دولت یازدهم از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف این سفر است که برخی از این طرح‌ها در این سفر در شهرستان‌های مختلف افتتاح می شود و درباره تولید ملی و اشتغال برای جوانان استان تصمیم‌گیری خواهد شد.

روحانی ادامه داد: استان فرهنگی سمنان جوانان تحصیلکرده فراوانی دارد که باید از ظرفیت‌های آنان استفاده شود.

رییس‌ جمهور بر ضرورت حل و فصل مشکل آب سمنان تأکید کرد و اظهار داشت: حل و فصل این مشکل می تواند شتاب در توسعه استان ایجاد کند.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح و پروژه استانی از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر یک روزه است.

ارسال نظر: