در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

چمران:‌ نامزد‌های نهایی جمنا در مناظره‌ها از همدیگر حمایت خواهند کرد

کدخبر: 2093490

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه پنج نامزد جمنا وقتی به گزینه نهایی رسیدند از فرد نهایی حمایت خواهند کرد، گفت: رقابتی بین این پنج نامزد در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نخواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در پایان سخنرانی و ارایه برنامه های 10 نامزد جمنا برای انتخابات ریاست جمهوری در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: همه این نامزدها تعهد کتبی و اخلاقی داده‌اند که از نامزد نهایی جبهه مردمی حمایت کنند؛ این تمکین به سازوکار جبهه مردمی را هم به صورت کتبی و هم به صورت تعهد اخلاقی پذیرفته‌اند و وقتی به گزینه نهایی رسیدند، از فرد نهایی حمایت خواهند کرد.

وی در خصوص پیش بینی از میزان موفقیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کار ما قابل پیش‌بینی نیست، وظیفه ما این است که وارد عرصه کار و تلاش شویم؛ آنچه به صلاح‌مان باشد، خداوند آن را رقم خواهد زد.

چمران در عین حال اظهارداشت: چگونگی ادامه کار این پنج نفر را ما در شورای مرکزی دنبال می‌کنیم و این ها معتقد هستند و حتی این را پذیرفته‌اند که در شرایطی که به یک نفر رسیدیم، بقیه به نفع او کنار بروند.

وی افزود: حتی اگر در مناظره‌ها هم حضور داشته باشند،‌ پنج نامزد جمنا همدیگر را حمایت خواهند کرد و این حمایت تا پایان ادامه خواهد داشت.

دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در محل شهر آفتاب آغاز بکار کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از سه شنبه هفته آینده(22 فروردین) آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: