در نشست مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مطرح شد؛

آیت‌الله موحدی‌کرمانی: هدف ما تشخیص اصلح است و برنامه خوبی شده است

کدخبر: 2093497

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه قبل از هرچیز باید دعا کنیم خدایا مارا هدایت کن به اصلح خدایا بما توفیق بده اصلح را بشناسیم و به اصلح رای بدهیم اظهار داشت: هدف ما تشخیص اصلح است و برنامه خوبی شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی شهر آفتاب برگزار شد، با اشاره به این که هدف جبهه مردمی تشخیص اصلح است اظهار داشت: جبهه مردمی در این مقطع زمانی دست به کار بزرگی زد.

وی تصریح کرد: خدا فرمان می‌دهد که امانات را به دست اهلش بدهید، این امانت در دست ماست، شهدا، امام، مقام معظم رهبری و نخبگان تلاش کرده‌اند تا این انقلاب به دست آمد و هدیه بزرگ الهی است. آیت الله موحدی کرمانی افزود: از عوامل بقای انقلاب این است که مسئولیت‌ها دست افراد صالح باشد و اگر دست ناصالحان بیفتد، انقلاب به باد خواهد رفت. دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس، خبرگان، شورای شهر و رای به جمهوری اسلامی و قانون اساسی، خاطرنشان کرد: همه این مراحل با سرافرازی گذشت و اینک در معرض انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم. وی با بیان اینکه هدف ما تشخیص اصلح است و برنامه خوبی انجام پذیرفته است، گفت: با رأی گیری امروز 10 کاندیدا به 5 نفر تقلیل می یابند و نهایتاً به یک نفر خواهد رسید. آیت‌الله موحدی کرمانی با تأکید بر این که انتخابات، یکی از فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب است و این جبهه باید باقی بماند،‌ اظهار داشت: باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که صددرصد مطیع رهبری باشد.

وی ادامه داد: هرکجا آسیبی متوجه نظام شد به دلیل این بود که هدایت‌های مقام معظم رهبری به‌طور کامل پیاده نشد، از این رو شرط اول رئیس جمهور آینده تبعیت از رهبر و داشتن دغدغه دین و مردم است نه داشتن اهداف شخصی.

آیت‌الله موحدی کرمانی، اقتصاد را مسئله اساسی کشور برشمرد و با اشاره به این که امسال هم رهبر معظم انقلاب بحث «اقتصاد مقاومتی» را در شکل تولید و توسعه و اشتغال مطرح کردند، گفت: رئیس جمهور باید درد مردم بیچاره را لمس کند و اهل تجملات و در فضای عیش و نوش خود نباشد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران در پایان تأکید کرد: رئیس جمهور آینده نباید به آمریکا اعتماد کند بلکه باید حکومت را از درون تقویت کند.

ارسال نظر: