قبل از نمایشگاه کتاب

خاطرات همسر خلبان شهید لشکری رونمایی می‌شود

کدخبر: 2093570

مراسم رونمایی از خاطرات همسر خلبان شهید لشکری تحت عنوان «روزهای بی‌آینه» بزودی برگزار خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مراسم رونمایی برای کتاب «روزهای بی آیینه» پیش از نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

این کتاب که از سوی انتشارات سوره مهر چاپ شده شامل خاطرات منیژه لشگری همسر سرلشکر خلبان شهید آزاده حسین لشکری از زندگی‌اش و چگونگی تحمل 18 سال دوری از همسرش در دوره اسارت است.

این کتاب به روایت ناگفته‌هایی از جنگ تحمیلی می‌پردازد و چگونگی انتخاب‌های یک زن در نبود همسرش و به دوش کشیدن بار زندگی توسط دختری 18 ساله به همراه فرزند 4 ماهه‌اش را شرح می‌دهد که روایت آن به صورت اول شخص و در قالب مستند داستانی است که به دلیل واقعی بودن آن سنگینی بار مستند در این کتاب بیشتر به چشم می‌خورد.

نویسنده این اثر درباره این موضوع که این کتاب تا چه حد پاسخگوی نیاز جامعه امروز ما خواهد بود گفت: به نظر من کتاب «روزهای بی آینه» دارای نگاه تازه‌ای است و به نوع ویژه‌ای به زندگی خانواده شهید لشکری پرداخته است، به گونه‌ای که می‌تواند درگیری‌های همسر این شهید را با افکار خود و اطرافیانش به طرز کامل تشریح کند و این که یک زن چگونه مدت 18 سال را به همراه پسرش در دوره اسارت همسر می‌گذراند، برای خوانندگان و علاقه‌مندان به موضوع هنر مقاومت جالب توجه باشد و در واقع این کتاب به جنگ با رویکرد متفاوتی پرداخته است.

این اثر با قیمت 10 هزار تومان و در 250 صفحه از سوی سوره مهر روانه بازار کتاب شده است. مراسم رونمایی این اثر بزودی و پیش از نمایشگاه کتاب برپا خواهد شد.

ارسال نظر: