تولیدات تازه انیمیشن با موضوع مهدویت

کدخبر: 2093678

انیمیشن‌های داستانی "پسر مهزیار"، "مسجد جمکران" و "امام را صدا کن" توسط گروه پویانمایی "ندای موعود" تولید شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، انیمیشن های داستانی «پسر مهزیار»، «مسجد جمکران» و «امام را صدا کن» توسط گروه پویانمایی «ندای موعود» تولید شد.

انیمیشن « پسر مهزیار» به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی داستان یکی از دوستان و عاشقان امام زمان(عج) است که در اوائل غیبت آن حضرت زندگی می کرد و برای دیدار ایشان بیست سال به زیارت خانه خدا رفت ولی موفق به ملاقات امام نشد تا اینکه ...

این فیلم به مدت زمان 35 دقیقه تهیه و در آن از جذابیت های بصری خاصی استفاده شده است.

«مسجد جمکران» به نویسندگی و کارگردانی سعید حسن شیری داستان ساخت مسجد مقدس جمکران به دستور حضرت ولی عصر(عج) است که در شب سه شنبه هفدهم ماه مبارک رمضان سال 393ه.ق چند تن از یاران حضرت مهدی نزد شیخ حسن بن مثله جمکرانی آمدند و او را برای دیدار خدمت حضرت بردند و...

مدت زمان این انیمیشن 35 دقیقه است.

«امام را صدا کن» به کارگردانی سعید حسن شیری داستان تشرف محمدبن بحرینی محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج) و ماجرای حل مشکل مردم بحرین توسط امام زمان است... مدت زمان این انیمیشن نیز 35 دقیقه است. تهیه کننده هر سه اثر حجت الاسلام سید محسن موسوی است.

گفتنی است پیش از این گروه پویانمایی «ندای موعود» انیمیشن «مباهله پیامبر با مسیحیان»را تولید نموده که با استقبال فوق العاده مخاطبان مواجه شد.

ارسال نظر: