بذرپاش در پیامی به جبهه مردمی:

همه باید برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم

کدخبر: 2093741

نمایند سابق مجلس در پیامی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه باید برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم، گفت: همه باید تلاش کنیم کشور را به نمایشگاه کار و کارآمدی تبدیل کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس به مجمع عمومی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

اعضای محترم مجمع عمومی جبهه مردمی

باسلام و تحیت

ملت بزرگ ایران، ملتی شایسته خدمت اند و هرچه فرد انقلابی تر، خادم تر و هر چه خادم تر، انقلابی تر؛ این دو واژه از هم جدا ناپذیرند و نیروهای انقلاب ، هم شأن اصلیشان خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران است و هر چه خدمتگزارتر، عزیز تر در نزد خداوند متعال و مردم.

جمع شدن بزرگوارانی چون شما با هدف اعتلای کشور عزیزمان مقدس و ستودنی است.جمع شدنی که هم خدا به آن برکت می دهد و هم باعث دلگرمی دوستداران انقلاب و کشور خواهد بود.

همه باید برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم ؛ "نه" به وضع موجود ما نه از هوی و هوس است بلکه از سر قدردانی ایثار ایثارگران است."نه" به وضع موجود ما، نه از سر قدرت طلبی است بلکه برای رساندن ایران به قله های پیشرفت و قرار گرفتن کشور در ریل کار و نشاط است. همه باید تلاش کنیم کشور را به نمایشگاه کار و کارآمدی تبدیل کنیم.نشاط را که به خاطر برخی مدیریت های کسل کننده تا حدودی از میان ما رخت بربسته، به جامعه بویژه نسل جوان و هوشمندمان بازگردانیم؛ این ، جز با همت شما عزیزان میسر نخواهد بود، به طور قطع این شدنی است و ما می توانیم.

از اینکه بنده را که کوچک شما هستم مورد اعتماد قرار دادید صمیمانه قدردانم و بر خود می بالم که چون شما بزرگوارانی که از جماعت خوبان، فرهیختگان و مؤمنان هستید را در کنار خود دارم و تا دستیابی به هدف والا در کنار هم هستیم ان شاءالله.

ارسال نظر: