هدف ما صعود از گروه‌ و مرحله اول حذفی است

منصوریان: از منافع باشگاه زدیم و به منافع تیم ملی اضافه کردیم/ از فدراسیون خواسته‌ایم که با تیم‌های عربستانی در عمان بازی نکنیم

کدخبر: 2093824

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: سعی کردیم نسبت به مصدومیت وریا در تیم ملی انعطاف نشان دهیم، چون بحث پرچم ایران مطرح بود. برای اینکه او را آماده کنیم، از منافع باشگاه زدیم و به منافع تیم ملی اضافه کردیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا منصوریان پس از پایان تمرین امروز (یکشنبه) استقلال درباره شرایط تیمش گفت: الحمدالله شرایط ما به لحاظ روحی خوب است، از نظر بدنی باید مواظب بازیکنان می‌شدیم که خوشختانه وضعیت‌شان بهتر شده و آماده بازی هستند. تنها دغدغه من زمین تمرین (کمپ باشگاه) است. مسئولان زحمت کشیده و این زمین را آماده می‌کنند، اما زمینی نیست که بخواهم در آن کار تاکتیکی انجام دهم. با وجود اینکه مسئول کمپ زحمت زیادی می‌کشد، اما زمین لغزنده است.

وی افزود: در مجموع سعی کردیم تیم را آماده بازی با لوکوموتیو کنیم، چون دیدار سختی داریم. آنها در تهران به اندازه کافی خوب بازی کرده و تیم منسجمی به لحاظ فیزیکی دارند. باید مراقب این تیم باشیم، چرا که برابر الاهلی هم خوب و محکم بازی کردند. امیدواریم با دست پر از ازبکستان بازگردیم. تلاش ما این است که بازی منطقی و حرفه‌ای انجام داده و از تجربه بازیکنان بین‌المللی‌ خودمان استفاده کرده و به یاری حق سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت مگویان و وریا غفوری گفت: هر دو بازیکن صحیح و سالم هستند و از کادر پزشکی تشکر می‌کنیم. سعی کردیم نسبت به مصدومیت وریا در تیم ملی انعطاف نشان دهیم، چون بحث پرچم ایران مطرح بود. برای اینکه او را آماده کنیم، از منافع باشگاه زدیم و به منافع تیم ملی اضافه کردیم. الحمدلله تیم کاملی به ازبکستان می‌بریم.

«هدف ما صعود از گروه‌مان است». منصوریان با بیان این جمله ادامه داد: در صورت صعود به گروهی می‌خوریم که سخت است. در گروه بعدی العین و الاهلی عربستان حضور دارند که مدعی صعود هستند. تنها خواسته از باشگاه‌مان که قرار است نامه‌اش را به فدراسیون فوتبال ارسال کنیم، این است که در صورت صعود به مرحله بعد و برخورد با تیم‌های عربستانی به هیچ وجه در عمان میزبان آنها نباشیم. از طریق رضا افتخاری رایزنی کرده‌ایم که در صورت برخورد با الاهلی عربستان در ازبکستان به مصاف این تیم برویم. تمام تلاش ما این است که از گروه‌مان صعود کنیم و اگر این اتفاق بیفتد و از مرحله اول حذفی هم صعود کنیم، سال خوبی برای ما در پیش خواهد بود. امیدوارم دعای خیر هواداران استقلال بدرقه راه ما باشد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: