احمدی نژاد در نشست خبری:

حضور و ثبت نامم برای حمایت از بقایی است/ به قول اخلاقی که دادم پایبندم

کدخبر: 2094053

رئیس دولت نهم و دهم پس از نام نویسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور و ثبت نامم فقط برای حمایت از بقایی است و به قول اخلاقی که دادم پایبندم.

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت: رئیس دولت نهم و دهم پس از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور و ثبت نامم صرفا برای حمایت از بقایی است و به قول اخلاقی که دادم پایبندم.

وی افزود: در حال حاضر در شرایطی که لایق و شایسته آن باشیم، قرار نداریم و نیازمند عزم ملی وحدت و تلاش خستگی ناپذیر برای رسیدن به جایگاه شایسته هستیم.

احمدی نژاد افزود: بنده به عنوان خادم کوچک ملت برای همه شناخته شده هستم. بنده آقای مشایی و آقای بقایی از معدود کساتی هستیم که تمام زندگی مان توسط نهادهای گوناگون بارها شخم زده شده است و ما زندگی مان را شفاف در معرض دید همه قرار دادیم.

احمدی نژاد پیرامون ثبت نامش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهبری سفارش فرمودند که بنده بعنوان کاندیدا در انتخابات شرکت نکنم و من هم پذیرفتم. توصیه ایشان به معنای نهی نبود، گفتند نه میگوییم بیایید و نه میگوییم نیایید. علی رغم اینکه توصیه ایشان مانع از حضور نبود. وی افزود: علرغم اینکه فشار گسترده مردم به من بود و است که وارد میدان انتخابات شوم اما من به قول اخلاقی که دادم پایبندم و امروز حضور و ثبت نامم صرفا برای حمایت از آقای بقایی است، من برای حمایت از آقای بقایی ثبت نام کرده ام. احمدی نژاد اضافه کرد: بنده از ایشان حمایت میکنم. مطمینا بنده با همه توانم در خدمت آقای بقایی خواهم بود.

ارسال نظر: