سازمان حج وزیارت؛

اعزام اولین گروه حجاج ایرانی به حج ۹۶

کدخبر: 2094075

سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: اعزام زائران ایران به حج از اول مرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حمید محمدی، سرپرست سازمان حج وزیارت اظهار داشت: ثبت نام اولیه از واجدین شرایط تشرف به حج تمتع از صبح امروز 23 فروردین ماه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

محمدی گفت: با توجه به اینکه یک میلیون و 300 هزار نفر در انتظار تشرف به حج هستند و در سال جاری سهمیه کشورمان افزایش و به بیش از 86 هزار نفر رسیده است، کسانی که تا تاریخ 31 تیرماه 1385 ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به انجام مراحل ثبت نام اولیه اعزام به حج اقدام کنند.

سرپرست سازمان حج و زیارت افزود: هم اکنون کارشناسان مسکن سازمان حج و زیارت در شهرهای مکه و مدینه منوره در حال تدارک هتل برای اسکان حجاج هستند و از آنجا که درجات هتل‌ها و کاروان‌ها کامل تعیین نشده است، لذا متقاضیان اولویت‌دار برای اعزام به حج در مقطع بعدی می‌توانند درجه کاروان خود را انتخاب و مابه التفاوت هزینه‌ها را با توجه به درجه انتخابی پرداخت کنند و ثبت‌نام نهایی را انجام دهند.

وی درباره عمره گفت: اعزام عمره گزاران ایرانی به عربستان، تا حد زیادی به تعامل عربستان با حجاج جمهوری اسلامی ایران در موسم حج بستگی دارد.

ارسال نظر: