زارع‌فومنی در جمع خبرنگاران:

روحانی پاسخگوی اصلاح‌طلبان نیست/ نباید رحم اجاره‌ای را کاندیدای ریاست‌جمهوری کرد

کدخبر: 2094176

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه روحانی پاسخ‌گوی اصلاح‌طلبان نیست گفت: نباید رحم اجاره‌ای را کاندیدای ریاست‌جمهوری کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام دبیرکل حزب مردمی اصلاحات پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم و وارد انتخابات شدم.

وی ادامه داد: من با روسای جمهور قبلی در ستادهایشان فعال بودم و به عنوان اصلاح‌طلب میانه‌رو وارد عرصه انتخابات شدم تا نظام اجرایی را تغییر دهم و این اولین برنامه من است تا مدیریت را به نسل دوم و سوم انتقال دهم.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: امروز آمدم تا به جوانان بگویم تبعیض را از بین ببریم و دولت جوان تشکیل دهیم.

زارع‌فومنی با تاکید بر اینکه اولین رئیس‌جمهوری خواهم بود که مدیران نسل اول را تغییر می‌دهم، گفت: روحانی اصلاح‌طلب نیست و تصمیم جناح اصلاح‌طلب در حمایت از روحانی انتخاب بد و بدتر است.

وی خاطرنشان کرد: من دو دوره رئیس ستاد رئیس دولت اصلاحات در قم بودم و روزنامه صدای اصلاحات را منتشر می‌کنم. شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مرجع تصمیم‌گیری برای اصلاح‌طلبان نیست.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری معتقد است: اصلاحات تفکر است، نباید بُت در کشور درست کرد و بُت کذایی را باید شکست. من اولین حزب اصلاح‌طلب را با برند اصلاحات تشکیل دادم و آمادگی کار تشکیلاتی داریم و مردم باید از احزاب انتخاب کنند و وزرا حزبی باشند.

زارع‌فومنی با انتقاد از عملکرد روحانی، تصریح کرد: روحانی پاسخگوی اصلاح طلبان نیست. من اصلاح طلب افراطی را قبول ندارم و اصلاح طلبی باید چارچوب داشته باشد.اصلاحات در کشور نهادینه نشده است.

وی تصریح کرد: اصلاحات از اول سر نداشت و زمانی که وارد صحنه شد مشکلات زیادی داشت.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: نباید رحم اجاره‌ای را کاندیدای ریاست جمهوری کرد؛ اصلاحات یک تفکر است و شخص نیست. از دوره مشروطه افراد زیادی برای اصلاح جامعه وارد صحنه شدند اما سرکوب شدند. همه آنها قیام کردند تا جامعه اصلاح شود.

وی گفت: اصلاح‌طلبی به دیگران حق حرف زدن می‌دهد و من می گویم زنده باد مخالف من و دست مخالفم را می بوسم. امروز کسانی ادعای اصلاح طلبی می‌کنند که یک روز هزینه ندادند.

ارسال نظر: