پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری عنوان شد

زاهدی: مشکل کشور آقازاده‌ها و اخوی‌زاده‌هاست

کدخبر: 2094283

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری گفت که وجود باندهای فاسد قدرت و ثروت، آقازاده‌ها و اخوی‌زاده‌ها که از رانت اطلاعات استفاده می‌کنند، مشکل کشور است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (شنبه 26 فروردین) پس از ثبت‌نام در در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز با توکل به خدا و پشتوانه مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.

وی با بیان اینکه آمده‌ام پیام تغییر و تحول را به مردم نوید بدهم، ادامه داد: با حضور در صحنه انتخابات تغییر در نگرش‌ها و نگاه‌ها را دنبال می‌کنم.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: تغییر در زیرساخت‌های اجتماعی کشور و معیشت مردم را باور دارم، زیرا ایران کشوری ثروتمند است و بالاترین سرمایه امروز مردم هستند.

زاهدی با طرح این سوال که چرا با این ثروت گرفتار حاشیه‌نشینی و زاغه‌نشینی هستیم، گفت: وجود برخی مدیران ناکارآمد، باندهای فاسد قدرت و ثروت که مانند اختاپوس چنگ به منابع کشور انداخته‌اند، آقازاده‌ها و اخوی‌زاده‌ها که از رانت اطلاعات استفاده می‌کنند، امروز مشکل بزرگ کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور از فساد سیستمی رنج می‌برد، تصریح کرد: راه‌حل این مشکلات روی کار آمدن دولتی صادق، قانون محور و معتقد به خرد جمعی و دولتی بر آمده از مردم است.

نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه می‌توانیم نشاط را به جامعه برگردانیم و رونق اقتصادی ایجاد کنیم، افزود: هدفم تشکیل دولت تغییر و تحول است.

زاهدی با اشاره به برخی شبهات درباره سوابق تحصیلی خود، گفت: بنده دانشجوی ریاضی بودم و همواره در این زمینه مطالعه کرده‌ام، ریاضی‌دان نیستم، اما دانشجو و معلم ریاضی هستم.

وی با اشاره به آخرین پیگیری‌ها درباره پرونده بورسیه‌ها، اظهار داشت: در مجلس همه می‌توانند اظهارنظر کنند و این نشان از آزادی بیان در کشور است.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: درمورد بورسیه‌ها در مجلس قبل تشکیل پرونده شد و وزارت علوم 3 سال قبل هیئتی را مشخص کرده بود و من نتایج جلسه را اعلام کرده بودم.

زاهدی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه چرا به انتخاب جبهه مردمی پایبند نبودید و جداگانه در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردید؟ گفت: من در انتخابات جبهه مردمی نبودم و به همین دلیل جداگانه داوطلب شدم.

ارسال نظر: