در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

توضیحات مقام مسئول درباره قطعی‌های پراکنده برق در تهران!/ دلیل قطعی برق تهران افتادن شاخه درختان و بهسازی شبکه توزیع است

کدخبر: 2094306

به گفته کامبیز ناظریان"در حال حاضر، به هیچ عنوان قطعی برق برنامه ریزی شده ای برای مشترکان تهرانی وجود ندارد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قطعی های برق در برخی نقاط پایتخت را پراکنده و با نرخی پایین برشمرد و احتمال داد که این قطعی‌ها با قطع درختان و نوسازی و بهسازی شبکه برق ارتباط داشته باشد.

به تازگی در گوشه و کنار پایتخت، قطعی‌های برق به صورت موردی و در ساعات میانی روز گزارش شده که این قطع و وصل شدن شبکه برق در این نواحی، ذهنیت قطعی های برنامه ریزی شده را تقویت کرده است.

"کامبیز ناظریان"، در گفتگو با «نسیم آنلاین» ، تاکید کرده که هیچ محدودیتی در تامین برق مشترکان تهرانی وجود ندارد و اذعان داشته که با توجه به گستردگی شبکه توزیع و انتقال برق، انجام سرویس‌های پیشگیرانه با هدف پایداری برق در فصل تابستان صورت می‌پذیرد.

وی در عین حال تصریح کرد که در روزهای اخیر، برق رسانی در پایتخت دارای پایداری کامل بوده، مگر در برخی موارد که به صورت پراکنده قطعی‌هایی صورت گرفته که این موارد هم تحت کنترل بوده است.

به گفته این مقام مسئول در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در حال حاضر، به هیچ عنوان قطعی برق برنامه ریزی شده ای برای مشترکان تهرانی وجود ندارد.

وی تعداد مشترکان برق تهران بزرگ را دستکم چهار میلیون و چهار 400 هزار مشترک دانسته و گفته که هم اکنون شبکه انتقال و توزیع برق پایتخت با استاندارد های بین المللی فاصله ای ندارد.

ناظریان، عمر متوسط شبکه انتقال و توزیع برق در تهرنا بزرگ را بین 10 تا 30 سال خواند و اظهارداشت که عمر متوسط شبکه توزیع به نوع تجهیز و کاربری و میزان آمپراژ تامین برق بستگی دارد.

وی اضافه کرد که وضعیت شبکه برق تهران بزرگ به غیر از برخی موارد قطعی های پراکنده از پایداری کامل برخوردار است.

ارسال نظر: