توکلی تشریح کرد:

جزئیات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد

کدخبر: 2094410

مشاور عالی سازمان سنجش در رابطه با جزئیات توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره کارشناسی ارشد سال ۹۶ توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین توکلی گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال 96، طی روزهای 7 و 8 اردیبهشت در حوزه های امتحانی برگزار می شود.

وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان، دوشنبه 28 فروردین ماه منتشر خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تصریح کرد: 878 هزار و 388 داوطلب برای حضور در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد و بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند.

توکلی ادامه داد: 448 هزار و 322 نفر از مجموع شرکت کنندگان را مردان و 430 هزار و 66 نفر را زنان تشکیل می دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد صادر خواهد شد؟، گفت: با توجه به اینکه آزمون هر یک از گروه ها به صورت جداگانه برگزار می شود و هر داوطلب باید برای ورود به جلسه آزمون کارت جداگانه دریافت کند، در مجموع 950 هزار و 162 کارت برای داوطلبان صادر شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور افزود: اطلاعیه سازمان سنجش کشور پیرامون کارت ورود به جلسه آزمون، محل رفع نقص و ... فردا 28 فروردین ماه به روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد.

توکلی در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 96 بیان کرد: این آزمون طی روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه در 185 حوزه امتحانی و برای 6 گروه آموزشی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: