در رابطه با انفجار تروریستی فوعه و کفریا صورت گرفت

ارسال نامه سوریه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت

کدخبر: 2094453

وزارت‌خارجه ‌سوریه در دو نامه به دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد که حملات تروریستی به اهالی فوعه‌وکفریا ضرورت یکپارچه شدن تلاش‌ها برای مبارزه با تروریسم را نشان می‌دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه نوشت: سوریه از ارسال دو نامه وزارت خارجه سوریه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت خبر داد.

وزارت خارجه سوریه در این دو نامه تاکید کرد: انفجار تروریستی که اهالی دو شهر فوعه و کفریا را هدف قرار داده همزمان با حملات دیوانه وار گروه های مسلح تروریست و حامیان آنان بوده که نشانگر شکست این طرف ها در برابر موفقیت روند آشتی ملی در سوریه است.

وزارت خارجه سوریه افزود: این حمله تروریستی بزدلانه در چارچوب پاسخ تروریست ها و رژیم های حامی گروه های تروریستی در سوریه به پیروزی های ارتش سوریه و متحدانش در نابودی تروریست ها و ایستادگی در برابر حملات این گروه ها بوده است.

همچنین در این دو نامه آمده است: دولت سوریه بار دیگر بر ضرورت یکپارچه شدن تلاش های جامعه بین المللی در مبارزه با تروریسم از طریق همکاری و هماهنگی با دولت سوریه و متوقف شدن روند فریبکاری و نادیده گرفتن حقیقت اولویت مبارزه با تروریسم تاکید می‌کند.

ارسال نظر: