نقوی حسینی خبر داد:

اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس فردا با قالیباف دیدار می‌کنند

کدخبر: 2094485

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از دیدار اعضای فراکسیون متبوعش با محمد باقر قالیباف داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفتگو با تسنیم ، از دیدار اعضای این فراکسیون با محمد باقر قالیباف داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت:بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این دیدار فردا(سه شنبه 28 فروردین) انجام شود.

وی با اعلام اینکه قرار است در این جلسه محمد باقر قالیباف مواضع، دیدگاهها و برنامه‌های انتخاباتی خود را برای نمایندگان مطرح کند، ،تصریح کرد: همچنین نمایندگان نیز در این جلسه نقطه نظرات خود را درباره برنامه‌های داوطلبان مطرح می‌کنند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس طی هفته‌های آینده با داوطلبان جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند دیدار و گفت‌وگو کنند و در جریان برنامه‌های انتخاباتی آنها قرار بگیرند و همچنین نمایندگان نیز در این نشستهای هم‌اندیشی نقطه نظرات خود را با این داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کنند.

ارسال نظر: