ادعاهای حل مشکلات از سوی کاندیداها، خالی‌بندی است

هاشمی‌طباء: به نفع "روحانی" کنار نمی‌‌روم/ "پدر جد" روحانی هم نمی‌تواند مشکلات را حل کند!

کدخبر: 2094621

داوطلب اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌‌جمهوری گفت: نه آقای روحانی، پدر جد ایشان هم نمی‌تواند مشکلات را حل کند؛ مشکلات آنقدر بزرگ است که به این سادگی نمی‌توانند آنرا حل کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدمصطفی هاشمی‌طباء عضو کابینه دولت اصلاحات و سازندگی و داوطلب انتخابات ریاست‌‌جمهوری در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه به نفع حسن روحانی از رقابت انتخاباتی کنار نخواهد کشید، گفت: من خودم هستم و حرف خودم را هم می‌زنم و برنامه خودم را هم دارم و دلیلی ندارند به نفع آقای روحانی کنار بروم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود شما بدون هماهنگی به شورای عالی سیاست‌گذاری کاندیدا شده‌اید، تصریح کرد: بله درست است. من به هیچ کس و هیچ گروهی برای کاندیداتوری هماهنگ نکرده‌ام. منم نیامدم به نام کسی کنار بروم برای خودم روش و منش، فکر و برنامه دارم البته آقای روحانی را نفی نمی‌کنم اما برای خودم برنامه‌ دارم. مگر من ادعا کرده‌ام به جایی وابسته هستم که برخی بگویند چون هماهنگ نگردم از فلان جرگه نیستیم.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که ضعف آقای روحانی را در کدام بخش می‌دانید که برای رقابت با ایشان وارد عرصه شده‌اید، تاکید کرد: من به ضعف آقای روحانی فکر نکرده‌ام بلکه به حرف خود فکر می‌کنم. من حرف خودم را می زنم و مردم خودشان متوجه می‌شود.

خبرنگار تسنیم از هاشمی طبا درباره احتمال کناره گیری روحانی به نفع جهانگیری پرسید که وی در پاسخ گفت: بهتر است آقای روحانی بماند و آقای جهانگیری به نفع ایشان کنار برود. البته "باید" ی نیست فکر می‌کنم که اینها به نفع آقای روحانی کنار بروند.

وی در پاسخ به این سؤال که شما حاضر نیستند به نفع آقای روحانی کنار بروید چطور انتظار دارید آقای جهانگیری به نفع آقای روحانی کنار برود، گفت: خب اینها هماهنگ هستند؛ معاون اول رئیس جمهور است. خودشان هم گفتند که هماهنگ هستتند.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که می‌گویند به دلیل عدم تسلط روحانی به آمار و ارقام اقتصادی و شرایط سنی 70 ساله وی، قرار است آقای جهانگیری برای توضیح آمار و ارقام در مناظره حضور داشته باشد، نظرتان درباره این تحلیل چیست؟، تاکید کرد: بیخود می‌کنند اینطور می‌گویند آقای روحانی به اداره کشور مسلط است. کسانی هم ادعای حل مشکلات را طرح می‌کنند بیخود می‌گویند. آنقدر گرفتارها پیچیده و سنگین است که ادعاهای حل مشکلات از سوی کاندیدا بیشتر خالی‌بندی است. وعده دادن درست نیست و حرف مفت است.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر وعده‌ها به گفته شما مفت است یعنی آقای روحانی هم نمی‌تواند مشکلات را حل کند؟، تصریح کرد: نه آقای روحانی، پدر جد ایشان هم نمی‌تواند مشکلات را حل کند. مشکلات آنقدر بزرگ است که به این سادگی نمی‌توانند آنرا حل کنند. هیچ‌کس نمی‌تواند مشکلات را حل کند مگر آقای روحانی معجزه‌گر است که مشکلات را حل کند.

ارسال نظر: