رحیمی خبر داد

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس ۱۲ سال پس از جنایت/ شناسایی قاتل پس از ورود به کشور

کدخبر: 2094627

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مامور پلیس در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه، پس از بازگشت به کشور خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین رحیمی گفت: 30 تیر ماه سال هشتاد و چهار، ماموران انتظامی شهرستان "قصر قند" در منطقه "ساربوک" در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محور های فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات استواریکم "نوروز پیری زاده" به در جه رفیع شهادت نائل و تلاش برای یافتن عامل شهادت او آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: باتوجه به اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس, هویت ضارب شناسایی شد ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیر مجاز از کشور متواری بود.

سردار رحیمی تصریح کرد : یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در ادامه اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه دار به داخل کشور باخبر شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده در حالی که در ارتفاعات منطقه "ساربوک" شهرستان قصر قند مخفی شده بود، دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیر اندازی و شهادت استواریکم "نوروز پیری زاده" اعتراف کرد.

ارسال نظر: