نقوی‌حسینی:

رویکرد دانشگاه آزاد کاملاً اقتصادی شده است/ اقدام جدی "ولایتی" برای تحول در مدیریت دانشگاه

کدخبر: 2094767

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: انتظار نخبگان علمی از آقای ولایتی این است که اقدامی جدی در راستای تحول در مدیریت دانشگاه آزاد داشته باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم ، با بیان اینکه مدیریت دانشگاه آزاد در چند سال اخیر، این دانشگاه را از اهداف عالیه علمی خود دور کرده و بیشتر به یک مرکز اقتصادی شبیه شده، گفت: انتظار مردم از دانشگاه آزاد این نیست که ابعاد سیاسی و فعالیت‌های اقتصادی این دانشگاه بر ابعاد علمی آن غلبه کند، چرا که این مهم در شان یک دانشگاه و مرکز بزرگ علمی نیست.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در چند سال اخیر در ابعاد علمی اُفت قابل توجهی داشته، تصریح کرد: دانشگاه آزاد در چند سال اخیر رویکری کاملاً اقتصادی داشته و حتی جذب دانشجو در این دانشگاه با هدف افزایش درآمدهای اقتصادی انجام شده است. این دانشگاه باید به مرکز علمی بزرگ در کشور تبدیل شود و با وجود نگاهی که این دانشگاه را بنگاه اقتصادی یا سیاسی می‌بینید، این مهم محقق شدنی نیست و مدیریت این دانشگاه نیازمند تحول است.

نقوی‌حسینی حضور علی‌اکبر ولایتی را در راس هیئت‌امنای دانشگاه آزاد نشانه‌ امید برای تحول علمی در این دانشگاه دانست و تاکید کرد: با توجه به حضور شخصیت فرهیخته‌ای چون آقای ولایتی در هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد، انتظار نخبگان علمی و کارشناسان این است که ایشان اقدامی جدی در راستای تحول در مدیریت دانشگاه آزاد داشته باشد و این دانشگاه را در مسیر تحول علمی هدایت و رهبری کند.

ارسال نظر: