جامعه تصادف مرگبار عابر پیاده در اتوبان زین الدین

کدخبر: 2094816

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از مرگ عابر پیاده در اتوبان زین الدین به علت برخورد با وانت خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرگرد علی اصغر شریفی درباره این حادثه مرگبار، اظهارداشت: ساعت ۲.۳۰ دقیقه بامداد امروز وقوع حادثه تصادف در اتوبان زین الدین مسیر غرب به شرق بعد از بزرگراه باقری به عوامل پلیس راهور گزارش شد.

وی با اعلام اینکه بلافاصله بعد از اعلام این خبر عوامل اورژانس، عوامل پلیس راهور و نجاتگران آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پیکان وانت با یک عابر پیاده که قصد عبور از عرض اتوبان را داشته برخورد کرده که متاسفانه در این حادثه عابر پیاده در دم فوت کرده بود.

شریفی با اعلام اینکه وانت پیکان مقصر در محل حادثه حضور داشت و اقدام به اطلاع رسانی این حادثه به ماموران پلیس کرده بود برابر اعلام نظر کارشناسان پلیس راهور علت اصلی این تصادف ۵۰ درصد عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت پیکان و ۵۰ درصد عدم رعایت مقررات توسط عابر پیاده اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور با اعلام اینکه جسد متوفی برای تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: به عابران پیاده توصیه می شود حتما برای عبور از عرض خیابان و اتوبان ها از پل های عابر پیاده، زیرگذرها و محل های امن استفاده کنند.

ارسال نظر: