مسئولان بسیج دانشجویی حاضر در نشست "میزان، انقلابی‌گری است":

عدم پخش زنده مناظرات سبب کاهش گرمای تنور انتخابات و کاهش اعتماد عمومی می‌شود

کدخبر: 2094926

مسؤولان بسیج دانشجویی حاضر در نشست "میزان، انقلابی‌گری است" با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: اعتقاد داریم عدم پخش زنده مناظرات باعث کاهش گرمای تنور انتخابات و مهم‌تر از آن کاهش اعتماد عمومی به رسانه ملی خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مسؤولان بسیج دانشجویی حاضر در نشست «میزان، انقلابی‌گری است» با صدور بیانیه‌ای نسبت به عدم پخش زنده مناظره کاندیداها اعلام موضع کردند.

در این بیانیه آمده است: در حالی که گرد هم آمده‌ایم و در جهت تبیین شاخصه‌های پیشرفت کشور و رفع چالش‌های پیش روی نظام به بحث نشسته‌ایم و جایگاه خود را در رقم زدن حماسه سیاسی عظیم ملت مشخص می‌کنیم متوجه شدیم که گویا تصمیم بر عدم پخش زنده مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری گرفته شده است.

در این بیانیه عنوان شده است: متوجه نیستیم که چرا از ابتدای جدی شدن کارزار انتخابات هر روز خبری مبنی بر سنگ اندازی در راستای شفاف بودن رقابت‌ها منتشر می‌شود، اعتقاد داریم عدم پخش زنده مناظرات باعث کاهش گرمای تنور انتخابات و مهم‌تر از آن کاهش اعتماد عمومی به رسانه ملی خواهد شد.

مسؤولان بسیج دانشجویی اعلام کردند: بیم آن را داریم همان افرادی که امروز بر ضبط مناظرات اصرار دارند فردا اصرار بر سانسور و حذف آن داشته باشند، نیک مستحضر هستید که قرار است انتخاباتی اتفاق بیفتد که فرد دوم کشور به مدت 4 سال مشخص شود و طبیعی است مردم علاقه مند به فهم واقعی از شخصیت کاندیداها و برنامه‌های ارائه شده هستند نه تماشای فیلم مستند تدوین شده.

در این بیانیه عنوان شد: از مسؤولان تقاضا داریم اجازه دهند روند طبیعی رقابت‌ها برگزار شده و تمامی نامزدها همانطور که هستند به مردم معرفی شوند.

ارسال نظر: