ستار هدایت‌خواه در واکنش به حذف مناظره زنده:

مردم به اجرای زنده مناظره‌ها تاکید دارند/ مناظره ضبط شده باعث بی اعتمادی می‌شود

کدخبر: 2094932

نماینده ادوار مجلس در رابطه با حذف مناظره‌های زنده انتخاباتی گفت: مناظره ضبط شده فرصت را برای بهانه‌جویی‌های مختلف بعد از برگزاری مناظره و پخش آن ایجاد می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ستار هدایت‌خواه نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس ، با تأکید بر لزوم اجرای مناظره‌های انتخاباتی به شکل زنده‌، اظهار داشت: اگر مناظره برای مردم است تا بتوانند انتخابی صحیح انجام دهند، مردم به اجرای آن به شکل زنده تأکید دارند.

وی در ادامه گفت: پخش مناظره به شکل ضبط شده به معنای این است که نیاز است در اصل صحبت‌ها تغییر ایجاد شود. اگر بنا باشد در مناظره دستکاری صورت بگیرد مردم نمی‌توانند به درستی در رابطه با سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دیگر اشکالات مناظره ضبط شده، ایجاد فرصتی برای کاندیداها است که بعد از پخش مناظره با بهانه‌جویی‌های مختلف از دستکاری در اصل مناظره و تقطیع صحبت‌ها گلایه کنند و همین امر موجب بی‌اعتمادی مردم و کاهش شور و شوق جامعه به انتخابات می‌شود.

هدایت‌خواه با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر برگزاری مناظره به صورت زنده گفت: این دولت، دولت تناقضات است اینکه از طرفی وزارت کشور با برگزاری زنده مناظره مخالفت می‌کند و از طرف دیگر رئیس جمهور از برگزاری زنده آن در همایش‌ها و سخنرانی‌ها دفاع می‌کند کاری عوام‌فریبانه به حساب می‌آید.

وی در پایان با گله‌مندی از پوشش سراسری رسانه ملی به اخبار مرتبط با دولت گفت: آن بخش از اقدامات دولت که جنبه تبلیغاتی دارد باید از سوی رسانه ملی در ایام تبلیغات قطع شود در غیر این صورت این عمل ناعدالتی در حق کاندیداهای دیگر است.

ارسال نظر: