مجتبی شاکری:

صدا و سیما به صورت فزاینده مانورهای تبلیغاتی دولت را پوشش می‌دهد

کدخبر: 2094934

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی نیازهای مالی صدا و سیما موجب پوشش یکجانبه رسانه ملی از فعالیت‌های دولت در ایام نزدیک به انتخابات شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفتگو با فارس ، در رابطه با عملکرد صدا و سیما در پوشش اخبار مرتبط به دولت و رئیس‌جمهور اظهار داشت: یک عدم تعادلی در برخوردهای صدا و سیما وجود دارد که این به دلیل نیازهای مالی سازمان و تحت فشار قرار دادن آن توسط دولت است.

وی با مورد انتقاد قرار دادن دخالت‌های دولت در امور مرتبط به صدا و سیما و حتی انتخاب گزینشی مجری‌های گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور بیان کرد: فشارهای دولت به صدا و سیما در روزهای نزدیک به انتخابات برای پوشش فعالیت‌ها و افتتاح پروژه‌ها به صورت فزاینده‌ای خود را نشان داده است و بیشتر به یک مانور تبلیغاتی شباهت دارد و به همین جهت نیاز به ورود دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از تبلیغات زودهنگام است.

شاکری با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی کنترل شدیدی روی تمامی کاندیداها دارند و حتی از پخش تصاویر آنها در رسانه ملی جلوگیری می‌کنند، تأکید کرد: به شخص رئیس سازمان صدا و سیما اعتراضات گسترده‌ای صورت گرفته است و باید این سازمان به این انتقادات توجه کند و مانع تبدیل شدن رسانه ملی به سمبل حمایت یکطرفه از یک کاندیدای مشخص شود.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ابزار رسانه برای حفظ منافع ملی اظهار کرد: رسانه ملی امروز دچار یک فضای تناقض‌آمیز شده است و حرف‌هایی که از این تریبون گفته می‌شود با حقیقت موجود در جامعه در تضاد است و این فضا کاملاً به ضرر فضای انتخاباتی کشور است.

ارسال نظر: