فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

آمادگی ناجا در برخورد ویژه با قاچاق کالا/ ضرورت تجهیز پلیس

کدخبر: 2094948

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برنامه‌های ناجا برای برقراری امنیت پایدار در جامعه، گفت: در صورت ارائه تجهیزات ویژه ناجا توانایی برخورد ویژه‌تر در بحث مبارزه با قاچاق کالا را دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین اشتری در بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان و روسای ناجا که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: برنامه‌های امسال ناجا در این همایش و نشست‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، امیدواریم بتوانیم در راستای ماموریت های ذاتی ناجا و اولویت هایی که بنابر تدابیر رهبری برای ناجا در نظر گرفته شده است، حرکت کنیم.

وی گفت: رهبری در بحث مقابله و مبارزه با قاچاق کالا تدابیری داشتند که متن تدابیر ایشان به رویت رسید اول باید آمادگی لازم را داشته باشیم. یکی از نیازمندی‌های ناجا ابزاری است که ناجا برای مقابله با قاچاق کالا احتیاج دارد حضور ناجا در مبادی اصلی و تجهیز شدن همکاران ناجا به تجهیزات لازم برای مقابله با این پدیده نتیجه‌اش تولید و اقتصاد در سایه اقتصاد مقاومتی باشد.

سردار اشتری تاکید کرد: ناجا آمادگی لازم را دارد که در کنار ماموریت های خودش در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم تلاش ویژه داشته باشد.

ارسال نظر: