با حضور مدیر رادیو ایران؛

پوستر اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری رونمایی شد

کدخبر: 2095024

مدیر شبکه رادیویی ایران با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری، اظهار امیدواری کرد تا این نوع اقدامات در رادیو ایران تداوم داشته باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهنام احمدپور مبارکه در مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری که روز شنبه ، دوم اردیبهشت با حضور همکاران و مدیران رادیو ایران برگزار شد، با بیان اینکه بحث ارج نهادن به مقام اساتید در رادیو موضوعی است که به آن اعتقاد ویژه دارم افزود : انشاء الله بتوانیم کاری که در رادیو پایه گذاری شده را ادامه دهیم؛ هر چند همواره تلاش بر این بوده تا کاری را برای پیشکسوتان رادیو انجام دهیم .

احمد پور تصریح کرد: رادیو نیاز به این دارد که از پیشکسوتان قدرشناسی شود چون این مهم به اعتبار رادیو کمک کرده و جایگاه این رسانه بیشتر از پیش شناخته می شود .

در ادامه این مراسم استاد غلامعلی امیر نوری که از اردیبهشت سال 42 وارد رادیو ایران شده است ، گفت: در طی همه این سالها بارها خانه و محل زندگی ام تغییر کرده ولی همیشه محل کارم رادیو ایران بوده و در تمامی این سالها با مدیران مختلفی کار کرده ام .

وی ضمن تشکر از مهندس احمد پور مدیر رادیو ایران و همه همکاران و مدیران گفت: برای اولین بار است که مسابقه ای در رادیو به یاد قدیمی ترین گوینده با سابقه طراحی می شود وپاسداشت این مهم برایم افتخاری بزرگ است .

گفتنی است غلامعلی امیر نوری، گوینده پیشکسوت رادیو از معدود گویندگانی است که نه تنها به زبان معیار تسلط کافی دارد بلکه با قوانین و قواعد آن آشناست . او کارش را در رادیو زاهدان همزمان با افتتاح این رادیو در تابستان 1338 آغاز کرده و پس از مدتی برای سربازی به تهران آمد. در مدت کوتاهی که به وطن خدمت می‌کرد، در رادیو نیروی هوایی آن زمان مشغول به کار شد و پس از آن در اردیبهشت 42 به‌طور رسمی کارش را در رادیو ایران ادامه داد .

ارسال نظر: