حسین شریعتمداری:

حالا که می‌دانند نظر رئیس‌جمهور "پخش زنده" مناظره‌هاست تصمیم خود را تغییر دهند

کدخبر: 2095051

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد:‌ وزیر کشور گفته من در این تصمیم با رئیس جمهور مشورت نکرده‌ام، حالا که می دانند نظر رئیس جمهور بر پخش زنده است چرا تصمیم خود را تغییر نمی دهند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگو با فارس ، با بیان اینکه یک محاسبه ساده و سرانگشتی به وضوح نشان می‌دهد که دولت مانع پخش زنده مناظره ها شده است،‌ اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور اعلام کرده است که خواستار پخش زنده است و با پخش ضبط شده و غیر زنده مناظره‌ها مخالف است.

شریعتمداری ادامه داد: از سوی دیگر وزیر کشور در پاسخ به سوال معترضان پخش غیر زنده می‌گوید دولت در کمیسیون 5 نفره نظارت بر تبلیغات انتخابات که تصمیم به پخش غیر زنده گرفته است فقط رای دارد، وی اعلام کرده است که صدا و سیما نیز که یکی از 5 عضو کمیسیون است با پخش زنده موافق بوده است . اکنون به آسانی می توان نتیجه گرفت که اگر دولت موافق پخش زنده بود، 2 رای آن به اضافه یک رای صدا وسیما مجموعا 3 رای از 5 رای کمیسیون را تشکیل می داد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد:‌ این یعنی اکثریت آراء کمیسیون و در نتیجه بایستی رای نهائی کمیسیون , پخش زنده مناظره ها باشد و نه پخش ظبط شده و غیر زنده.

وی اظهار داشت: آقای رحمانی فضلی می‌گوید من در این تصمیم با رئیس جمهور مشورت نکرده‌ام که اولا عجیب است وزیر کابینه تصمیمی مخالف با رئیس کابینه اتخاذ کند ! و ثانیا حالا که می دانند نظر رئیس جمهور بر پخش زنده است چرا تصمیم خود را تغییر نمی دهند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: پاسخ فقط آن است که دولت بر خلاف آنچه ادعا می کند از پخش زنده مناظره ها نگران است و از این روی مانع پخش زنده شده است . مگر آنکه در فرمول های ریاضی تغییری ایجاد شده باشد و تازگی ها " 5/ 1 = 1 + 2 " شده باشد.

ارسال نظر: