دبیر جبهه مردمی سیستان و بلوچستان:

حجت‌الاسلام رئیسی فردا به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند + جزئیات

کدخبر: 2095096

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حجت‌الاسلام رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین سفر تبلیغاتی خود فردا به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دادخدا خدایار در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین سفر تبلیغاتی خود فردا به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: حجت‌الاسلام رئیسی بعد از ظهر دوشنبه وارد زاهدان می‌شود و با حضور در گلزار شهدای زاهدان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سفر حجت‌الاسلام رئیسی یک روزه برنامه‌ریزی شده، اضافه کرد: حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات مزار شهدای زاهدان دیدار می‌کند.

خدایار بیان کرد: حضور و سخنرانی در مراسم محوری جشن مبعث در محل مسجد "بعثت" زاهدان آخرین برنامه سفر حجت‌الاسلام رئیسی در سفر به سیستان و بلوچستان است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نگاه ویژه حجت‌الاسلام رئیسی به مناطق محروم و بحث وحدت سبب شد تا ایشان استان سیستان و بلوچستان را به‌عنوان نخستین استان جهت آغاز برنامه سفرهای انتخاباتی خود انتخاب کنند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان و به‌ویژه شهر زاهدان نماد وحدت میان برادران شیعه و سنی است و برنامه‌ریزی این سفر در روز مبعث رسول اکرم(ص) که خود محور وحدت جهان اسلام محسوب می‌شود، نشان‌دهنده نگاه عمیق حجت‌الاسلام رئیسی به مقوله وحدت است.

خدایار گفت: مردم ولایت‌مدار و بصیر زاهدان می‌توانند جهت شرکت در مراسم محوری جشن مبعث و استفاده از بیانات حجت‌الاسلام رئیسی، فردا پس از نماز مغرب و عشا در محل مسجد "بعثت" زاهدان واقع در بولوار جام جم حضور یابند.

ارسال نظر: