یک فعال صنعت نفت در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

تئوریسن‎های اقتصادی روحانی امیدشان فقط به غرب است/ هزینه‌های جاری و نقدینگی در دولت یازدهم ۲.۵ برابر شد

کدخبر: 2095170

نادریان گفت: مشکل بزرگ تئورسین‌ها و مشاوران اقتصادی دولت جناب روحانی عدم خودباوری و اعتقاد به خارجی است.

عبدالحمید نادریان مدیرعامل شرکت توسعه پترو صنعت دریا و فعال صنعت نفت در گفتگو با « نسیم آنلاین » در خصوص عملکرد اقتصادی دولت اظهار کرد: آقای روحانی و تیم اقتصادی ایشان 1500 روز است که از مسئولیت شانه خالی می‌کنند و متاسفانه به اشتباه سرنوشت اقتصاد ایران را به برجام گره زدند.

وی افزود: آنها بازار ایران، صنعت ایران، بورس و مسکن ایران را به رکود کشاندند و همه را از خود ناامید کردند. آقای روحانی پای کار نایستاد و کارها را به جهانگیری و ویسه واگذار کرد. جهانگیری و ویسه اقتصاد مقاومتی را در حد حرف، شعار ،سیمنار و همایش در سالن اجلاس سران پائین آوردند.

این فعال صنعت نفت با انتقاد از افزایش هزینه‌های جاری دولت به «نسیم آنلاین» گفت: هزینه‌های جاری در ابتدای دولت یازدهم 88 هزار میلیارد تومان بود و اکنون به 210 هزار میلیارد تومان رسیده است. نقدینگی کشور هم از 500 هزار میلیارد تومان به 1250 هزار میلیارد تومان در سال 95 رسیده است. وی در ادامه با انتقاد از محرمانه بودن قراردادهای نفتی گفت: چرا باید خارجی ها از جزئیات قرارداد با ایران باخبر باشند اما مردم، فعالان صنعت نفت و رسانه ها اطلاعی از قراردادهای نفتی نداشته باشند.

وی گفت: در مخازن مشترک وضعیت خارجی‌ها بهتر است به طوری که در مخزن مشترک آزادگان طرف عراقی 86 دکل مستقر کرده است.

نادریان خاطرنشان کرد: وقتی امید دولت به غربی‌ها باشد انتظار شکوفایی اقتصادی در بازارها، صنعت، مسکن و بورس بیهوده است. مشکل بزرگ تئورسین‌ها و مشاوران اقتصادی دولت جناب روحانی عدم خودباوری و اعتقاد به خارجی است.

ارسال نظر: