آیت‌الله صدیقی:

کسی را که غیرت دارد انتخاب کنیم/ برخی غیرت ندارند برای بیکاری جوانان تلاش نمی‌کنند و منتظرند بیگانه دست ما را بگیرد

کدخبر: 2095223

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی غیرت ندارند برای بیکاری جوانان تلاشی نمی‌کنند و منتظرند بیگانه دست ما را بگیرد، اظهار داشت: باید خط را بشناسیم و ببینیم چه کسی غیرت دارد و همان را انتخاب کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله کاظم صدیقی یکشنبه شب به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) در حسینیه تهرانیهای مشهد اظهار داشت: در انتخابات نباید به دنبال شاد کردن دشمنان و منافقان باشیم بلکه باید از خدا بخواهیم کسی که هیئتی و امام رضا پسند و دلسوز و مبارزه گر با فساد باشد انتخاب شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: در انتخابات آتی باید ببینیم قرآن چه می گوید و از چه افرادی نباید اطاعت کنیم و از چه افرادی باید اطاعت شود و بر اساس همان تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: باید خط را بشناسیم و ببینیم چه کسی غیرت دارد و همان را انتخاب کنیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه غیرت حضرت حمزه باعث شد مسلمان شود و همین غیرت او را سیدالشهدا کرد افزود: برخی غیرت ندارند برای بیکاری جوانان تلاشی نمی کنند و منتظرند بیگانه دست ما را بگیرد.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: افرادی که با بیگانه می سازند و توجهی به بی حجابی و بدحجابی ندارند غیرت ندارند و همین باعث می شود که برخی افراد به خاطر نداشتن امکانات فاسد و گناهکار شوند.

وی گفت: گناه باعث قطع سیم ارتباطی با خدا می شود و انسان سر از قعر جهنم در می آورد و فردی که به گناه عادت کند از فرد معتاد بدتر است.

وی افزود: انسان وقتی گناه می کند خدا را از دست می دهد و وقتی توبه کند دوباره خدای متعال را با صفت رحیمیت پیدا می کند و ماه رجب ماه ویزه ای برای توبه است و خدا سفره رحمت خود را باز کرده و می فرماید من دعانی اجبت و من سالنی اعطیت.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: وقتی انسان متوجه گناه و اشتباه خود بشود ناشی از عنایت خد است و هر ظرفی بشکند از قیمت آن کاسته می شود غیر از دل که اگر بشکند ارزش پیدا می کند و در اینجا خدا است که بنده اش را بار دیگر بسوی خود فرا می خواند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: