در واکنش به اظهارات مشاور رئیس‌جمهور عنوان شد:

هاشمی‌طبا: "آشنا" حرف اضافه زده/ ارزش پاسخ هم ندارد

کدخبر: 2095370

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به توهین حسام‌الدین آشنا مشاور حسن روحانی به نامزدهای انتخابات مبنی بر اینکه آنها باید مثل سگ از مجری بترسند، گفت: این حرف، حرف اضافه است و واقعا حرف خوبی نیست؛ چون این حرف اضافه است، ارزش پاسخ هم ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدمصطفی هاشمی‌طباء در گفتگو با تسنیم ، در واکنش به توهین حسام‌الدین آشنا مشاور حسن روحانی به نامزدهای انتخابات مبنی بر اینکه آنها باید مثل سگ از مجری بترسند، گفت: این حرف، حرف اضافه است و واقعا حرف خوبی نیست.

وی گفت: چون این حرف اضافه است، ارزش پاسخ هم ندارد.

همچنین سیدمصطفی هاشمی‌طبا در گفتگو با فارس ، در واکنش به اظهارات حسام‌‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، اظهار داشت: مردم خودشان به خوبی درک می‌کنند که چه کسی حرف بد می‌زند و البته بنده خودم را درگیر این اظهارات نمی‌کنم.

وی افزود: بی‌توجهی به یک سخن و حرف بد بهترین پاسخ می‌تواند باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که اصلاح‌طلبان قرار است با شما وارد مذاکره شوند، آیا شما پیشنهاد آنان را می‌پذیرید یا خیر، گفت: اصلاح‌طلبان اگر می‌خواهند صحبت کنند ایرادی ندارد اما من آمده‌ام که بمانم.

هاشمی‌طبا، تأکید کرد: بنده هیچ ستاد انتخاباتی تشکیل نخواهم داد و ستاد انتخاباتی من تنها صدا و سیما است اما به نفع هیچ یک از این آقایان (حسن روحانی و اسحاق جهانگیری) کناره‌گیری نمی‌کنم.

گفتنی است، حسام‌الدین آشنا مشاور رسانه‌ای حجت‌الاسلام روحانی اخیراً در جلسه‌ای با عتاب و خطاب به دست‌اندرکاران صداوسیما تاکید می‌کند: «چه کسی به شما حق داده هوش هیجانی یا هوش تصویری کاندیدا را بسنجید؟!»

وی در ادامه این جلسه در عبارتی توهین‌آمیز به نامزدهای انتخابات گفت: «چرا صداوسیما نباید مجری‌ای داشته باشد که کاندیداها مثل سگ از او بترسند!»

ارسال نظر: