مسعود اطیابی:

وزارت ارشاد "ماه گرفتگی" را از دور دوم اکران‌های نوروزی حذف کرد

کدخبر: 2095453

کارگردان "ماه گرفتگی" گفت: وزارت ارشاد به خاطر موضوع فیلم که همان پرداختن به فتنه ۸۸ است، با نمایش آن در اکران دوم نوروزی مخالفت کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مسعود اطیابی در گفتگو با «فرهنگ نیوز» درباره عدم اکران «ماه گرفتگی» در اکران دوم نوروزی گفت: شخصا تمایل داشتم که فیلم در اکران اول نوروزی و یک ماه قبل از شروع انتخابات، اکران شود که این مهم محقق نشد.

وی ادامه داد: بعد از آن مسئولان حوزه هنری و انجمن دفاع مقدس پیشنهاد دادند که فیلم در اکران دوم نوروزی قرار بگیرد و علی رغم اینکه تمایلی به این اتفاق نداشتیم ولی در نهایت قبول کردیم که فیلم در اکران دوم نوروزی قرار بگیرد ولی در نهایت وزارت ارشاد با این مسئله مخالفت کرد.

کارگردان «ماه گرفتگی» تصریح کرد: وزارت ارشاد به خاطر موضوع فیلم که همان پرداختن به فتنه 88 است، با اکران آن در اکران دوم نوروزی مخالفت کرده است و دیگر برای مان تفاوتی ندارد که فیلم چه زمانی اکران شود.

اطیابی درباره اعمال ممیزی در «ماه گرفتگی» خاطر نشان کرد: تا الان صحبتی از ممیزی در فیلم نبوده و بعید می دانم که «ماه گرفتگی» شامل ممیزی شود.

کامبیز دیرباز، شهرام عبدلی، سارا خوئینی‌ها، الهه حصاری، ارسلان قاسمی و قاسم زارع از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند. «ماه گرفتگی» مضمونی درباره انتخابات ۸۸ دارد و داستان آن در ۳۰ خرداد ۸۸ می گذرد که یک راهپیمایی موسوم به سکوت در تهران انجام شد.

ارسال نظر: