هاشمی‌طبا در مناظره زنده انتخاباتی:

نباید همه کارها را به گردن دولت بیندازیم/ اگر مشکل اشتغال حل بشود، مشکل مسکن هم حل می‌شود

کدخبر: 2095563

هاشمی طبا، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکل مسکن طبیعی است؛ از مشکل مسکن مهم‌تر مشکل اشتغال است که بدون آن امکان کارهای دیگر وجود ندارد، گفت: اگر مشکل اشتغال حل بشود، مشکل مسکن هم حل می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با موضوع " اجتماعی" از شبک یک سیما در حال برگزاری است.

محورهای سخنان سیدمصطفی هاشمی‌طبا در مناظره زنده انتخاباتی به این شرح است:

*** نقد هاشمی طبا به صحبت های میرسلیم در خصوص "طرح و برنامه ایشان برای مدیریت و ساماندهی حاشیه نشینی":

بحث آمایش سرزمینی، آب و زیست محیطی در کنار میراثی از گذشتگان است که به بشر عطا شده وقتی اولویت برای بحث های مختلف قائل نباشیم مسائل کم اهمیت تر بیشتر به چشم می آید و مسائل پر اهمیت بیشتر دیده می شود.

سرزمین ما دچار بحران شدید زیست محیطی است اولویت اول برای کشور توجه به زیستگاه ما و حفظ ایران است اما نباید بدون توجه به اولویت ها باشد.

*** نقد هاشمی طبا به صحبت های رئیسی در خصوص "چه برنامه و راهکاری برای رشد عدالت اجتماعی پیشنهاد می کنید؟":

بحث مطرح شده به معنی بزرگتر و بزرگتر کردن دولت است و معنی دیگر آن فروش بیشتر ارز، واردات بیشتر و تامین پول برای دولت از طریق ارز است ماباید بدانیم تا چه اندازه می خواهیم و توقع داریم دولت بزرگتر شود طبیعتا ممکن نیست که دولت بزرگ و بزرگتر شود ما باید برای کمک به افراد ناتوان و کاهش فاصله طبقاتی ، تولید ناخالص ملی خود را با گسترش و بهسازی صنعت، اصلاح کشاورزی و خدمات و مخصوصا با توسعه صنعت توریسم حل کنیم تا تولید ناخالص ملی ما و سرانه مردم بالا برود پرداختن تنها به معلول ها چاره درد نیست.

*** هاشمی طبا به عنوان سومین نامزد انتخابات ریاست جمهوری پشت تریبون مناظره قرار گرفت

سوال از هاشمی طبا: چه طرحی برای حل مشکل مسکن بویژه برای زوج‌های جوان در نظر دارید؟

پاسخ هاشمی‌طبا:

ارسال نظر: