مدیر گروه ارتباطاتِ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد

واکنش به حذف دکتری علوم ارتباطات در واحد علوم و تحقیقات

کدخبر: 2095613

مدیر گروه ارتباطاتِ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از حذف دکتری علوم ارتباطات در این واحد علوم و تحقیقات آن را اقدامی تعجب‌آور خواند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد سلطانی‌فر؛ مدیر گروه ارتباطاتِ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سنگ بنای آموزش دانشجو در مقطع دکترای این رشته که امروز در ۷ واحد دانشگاهی صورت می‌گیرد، از همین واحد علوم و تحقیقات گذاشته شده است و اینکه حالا می‌بینیم سهمیه پذیرش نداریم، جای تامل بسیار دارد و وزارت علوم در این زمینه باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به آغاز دوره دکترای علوم ارتباطات در این واحد از سال ۱۳۷۵ گفت: به خواست خدا طی ۲۰ سال گذشته، با حمایتِ دکتر جاسبی و مسیری که خود دنبال کردیم، بطور متوسط هر ساله بدون وقفه، از ۶ دانشجو تا ۲۰ دانشجو، پذیرش داشته‌ایم.

مدیر گروه ارتباطاتِ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ما برپایه حقوق علمیِ خود و در دفاع از جایگاه این گروه بعنوان قویترین و بزرگترین مرکز دانشگاهی در رشته علوم ارتباطات، قطعاً از فردا اعتراضات خود را ابتدا از طریق واحد علوم و تحقیقات و وزارت علوم و در صورت لزوم از طریق شخصِ رییس جمهور محترم ابراز و دنبال خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر: