نشانه‌های عبور احتمالی از "روحانی" در اظهارات عارف

عارف: جهانگیری را به عنوان یکی از ظرفیت‌ها قبول داریم/ پس از مناظره‌ها تصمیم می‌گیریم که جهانگیری باشد یا نه

کدخبر: 2095670

رئیس فراکسیون امید مجلس با اینکه ما جهانگیری را به عنوان یکی از ظرفیت‌ها قبول داریم، گفت: کاندیدای اصلی ما آقای روحانی است ولی در آخر درباره ماندن یا رفتن جهانگیری تصمیم می‌گیریم؛ انشاءالله هر دو می‌آیند ولی در آخر تصمیم می‌گیریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه همایش سراسری ستاد انتخاباتی زنان حامی روحانی در پاسخ به این سوال که به چه میزان در انتخابات به قانون اعتقاد دارید،‌ اظهار داشت: قطعا مهمترین اولویت ما است چرا که هم دولت برنامه خوبی دارد و هم اجرا شدن سیاست‌های کلی و بویژه برنامه ششم را دنبال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد مناسب جهانگیری در مناظره روز گذشته آیا جهانگیری را شخصیت مناسبی برای ریاست جمهوری می‌بینید یا خیر افزود: اصلا این مقایسه را شما از کجا انجام دادید؟ آقای جهانگیری ظرفیت بالایی دارد و او را از جمله ظرفیت‌های برجسته می‌دانیم.

عارف بر همین اساس اضافه کرد: همانگونه که قبلا هم اشاره کردم ادامه مسیر 92 برای ما مهم است ولی در عین حال کاندیدای اصلی ما روحانی است.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: کاندیدای اصلی ما آقای روحانی است ولی در آخر درباره ماندن یا رفتن جهانگیری تصمیم می‌گیریم. انشاءالله هر دو می‌آیند ولی در آخر تصمیم می‌گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درنهایت یک کاندیدا برای ریاست جمهوری خواهید داشت گفت: انشاءالله به این می‌رسیم.

ارسال نظر: