ابطحی:

کارن خانلری و محمد قمی نمی‌خواهند پرونده "فریدون" قبل از انتخابات نهایی شود

کدخبر: 2095737

عضو کمیسیون آموزش گفت: خانلری، عضو کمیته سه نفره بررسی پرونده تحصیلی "فریدون" پس از اتمام بررسی این پرونده دیگر در کمیسیون حضور پیدا نمی‌کند و محمد قمی دیگر عضو این کمیته نیز اعلام کرده، نمی‌گذارد این پرونده قبل از انتخابات به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحویل شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم ، از نهایی شدن بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون در دانشگاه بهشتی خبر داد و گفت: باید در کمیته سه‌ نفره که به همین منظور تشکیل شده، این پرونده جمع‌بندی نهایی شود.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان بر سر جمع‌بندی این پرونده سنگ‌اندازی می‌کنند، ادامه داد: آقای کارن خانلری عضو کمیته سه نفره بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون پس از اتمام بررسی این پرونده دیگر در کمیسیون حضور پیدا نمی‌کند و محمد قمی نیز دیگر عضو این کمیته اعلام کرده، نمی‌گذارد این پرونده قبل از انتخابات به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحویل شود.

عضو کمیته ویژه بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون تصریح کرد: استدلال دو عضو دیگر این کمیته بر این است که نهایی شدن این پرونده قبل از انتخابات به ضرر حجت‌الاسلام روحانی خواهد شد.

ارسال نظر: