پدر شهید احمدی روشن در نشست هم‌اندیشی نخبگان جانباز، شاهد و ایثارگر جبهه مردمی:

رئیس‌جمهور مملکت جلوی چشم ۸۰ میلیون نفر وعده‌هایش را انکار می‌کند

کدخبر: 2095802

پدر شهید احمدی روشن عنوان کرد: اینها همه چیز را به تحریم و مذاکرات گره زدند و به مردم و خودشان دروغ گفتند و سرانجام کار به جایی رسید که رئیس‌جمهور مملکت در چشم ۸۰ میلیون نفر نگاه می‌کند و علناً دروغ می‌گوید که به کسی قول نداده‌ام تا ۱۰۰ روزه مسائل را حل کنم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: نشست هم‌اندیشی نخبگان جانباز، شاهد و ایثارگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

در این نشست پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: به عنوان پدر یک شهید ولایی باید بگویم اگر به برخی از این دوستان خائن بگوییم بسیار خوش‌بینانه است، زیرا بدبینانه‌اش این است که بگوییم اینها انگلیسی هستند، وقتی کسی را امین خودمان می‌دانیم و اموال‌مان را در اختیارش می‌گذاریم، اگر وی آن را در زمان لازم باز نگردانده و حتی تقدیم دشمنان کند تا دشمن از آن علیه خودمان استفاده کند، این مسئله خیانت است.

وی افزود: ما سال 92 به این آقایان اعتماد کردیم، ولی آنها نشان دادند که مرد عمل نیستند، بلکه مرد خیانت هستند، از کدخدا و برجام و خزانه خالی صحبت کردند و همه چیز را به تعطیلی کشیدند، البته من همان زمان هم به اینها اعتماد نکردم و موضع‌گیری ما از همان ابتدا مشخص بود زیرا اینها در سال‌های 82 تا 84 خیانت‌شان را ثابت کردند.

احمدی روشن اظهار داشت: فرزندان ما مانند گل پرپر شدند و به شهادت رسیدند که مردم ایران به استقلال برسند و روی پای خودشان بایستند، به‌طوری که روزی فردی از شهید مصطفی احمدی روشن سوال کرد که وقتی ما نمی‌خواهیم بمب اتم بسازیم پس غنی‌سازی 20 درصد برای چیست؟ مصطفی در پاسخ گفت؛ غنی‌سازی 20 درصد سبب می‌شود که دست ما پیش دشمنانمان پر باشد، اما در این دولت این مسئله لحاظ نشد و اینها از حربه بزرگی که دولت‌های قبلی در مقابل دشمنان از آن استفاده کردند، بهره نبردند.

پدر شهید احمدی روشن عنوان کرد: اینها همه چیز را به تحریم و مذاکرات گره زدند و به مردم و خودشان دروغ گفتند و سرانجام کار به جایی رسید که رئیس‌جمهور مملکت در چشم 80 میلیون نفر نگاه می‌کند و علناً دروغ می‌گوید که به کسی قول نداده‌ام تا 100 روزه مسائل را حل کنم.

وی گفت: من از روز اول گفتم که اینها خیانت کرده‌اند، ما نباید دست به عصا راه برویم و لاپوشانی کنیم، اینها 30 مراسم سخنرانی من را در دانشگاه‌ها لغو کردند، البته اینها از ما نمی‌ترسند، بلکه از عمل خودشان می‌ترسند، یک پیرمرد چه کاری می‌تواند بکند که تا این حد وحشت دارند؟

احمدی روشن در ادامه تصریح کرد: واقعیت این نیست که روز انتخابات فقط برویم تا وظیفه‌ای را از گردن‌مان ساقط کنیم، بلکه ما وظیفه بزرگ‌تری به گردن داریم، زیرا اگر فردی را انتخاب می‌کنیم در قبال این انتخاب وظیفه شرعی داریم و باید از بین صالحین، اصلح را انتخاب کنیم.

پدر شهید احمدی روشن ادامه داد: چرا رئیس‌جمهوری را که انتخاب می‌کنیم و بر اریکه قدرت می‌نشانیم نمی‌توانیم از وی سوال کنیم؟ چرا نمی‌توانیم بگوییم به چه دلیل دشمنی را که از در بیرونش کردیم می‌خواهی از پنجره وارد کنی تا بر مردم سوار شود؟ نماینده را به مجلس می‌فرستیم که وکیل ملت باشد، ولی وکیل‌الدوله می‌شود، در حالی که باید از آنها خدمات پس از انتخاب بخواهیم.

در ادامه مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: حسام‌الدین آشنا و دوستانش طرحی ریخته بودند تا مناظرات به صورت غیرزنده پخش شود که البته این نوع مناظرات نیز زنده واقعی نیست، زیرا زمان سلاخی شده است، پرسش‌هایی که هر کدام نیاز به زمان طولانی برای پاسخ دارد، در مدت زمان کم جمع‌بندی می‌شود و حتی در همان زمان هم تخطی شد.

وی افزود: نوع طراحی مناظرات به گونه‌ای است که گویا مناظرات در کما است، یعنی زنده نواقعی نیست. شاید اگر دو نفره چهره به چهره مناظره می‌کردند، زودتر تفاوت دو تفکر سازش و مقاومت مشخص می‌شد.

شاکری اظهار داشت: درست است که نباید دوقطبی باشیم، ولی دوقطبی بین نظام و غیرنظام نباید باشد، در مسئله کارآمدی باید فرد کارآمد از غیرکارآمد مشخص شود، نصیحت کردن در مناظرات فایده ندارد، باید مصداق‌ها بیان شود.

در ادامه یوسف مجتهدی رئیس کمیته ایثارگران حجت‌الاسلام رئیسی گفت: ما باید ظرف رقیب را خوب بشناسیم و ابعاد قوتی خودمان را هم بیان کنیم، دولت یازدهم ضعف‌های بسیار زیادی دارد که باید به چالش کشیده شود.

وی ادامه داد: قطعاً دولت آینده در بحث ایثارگران با مشکل روبروست، زیرا قوانین برنامه ششم در این حوزه به‌گونه‌ای تصویب شد که دولت آینده را با چالش در این حوزه مواجه می‌کند.

سپس حجت‌الاسلام محمدعلی معلی جانباز آزاده گفت: مقام معظم رهبری فرمودند نباید نگاه‌مان به بیرون باشد، بنابراین امیدواریم ارزش‌ها در رأس کار بیاید و ضدارزش‌ها، اشرافی‌گری و نگاه به بیرون در محاق برود.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم اشرافی‌گری را از مملکت بیرون کنیم، امام خمینی(ره) فرمودند؛ روحانی متعهد به خون سرمایه‌دار زالوصفت تشنه است و حجت‌الاسلام رئیسی باید تبلور این سخن باشد.

معلی گفت: محمدباقر قالیباف بحث طبقه‌بندی 4 درصد و 94 درصد در جامعه را بیان کرد که این مسئله به یک گفتمان تبدیل شده است.

ارسال نظر: