بیانیه حزب اسلامی رفاه کارگران:

قشر کارگر خاطره خوبی از ۴ سال دولت یازدهم ندارد/ اقتصاد به رکود بی‌سابقه دچار شده است

کدخبر: 2095857

حزب اسلامی رفاه کارگران در بیانیه‌ای به مناسبت روز کارگر اعلام کرد که قشر محترم کارگر خاطره خوبی از چهار سال ریاست‌جمهوری دولت یازدهم ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حزب اسلامی رفاه کارگران در بیانیه‌ای به مناسبت روز کارگر ضمن حمایت مجدد خود از آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد که "قشر محترم کارگر خاطره خوبی از چهار سال ریاست‌جمهوری دولت یازدهم ندارد."

متن بیانیه حزب اسلامی رفاه کارگران به شرح زیر است:

امسال روز اول ماه می یعنی 11 اردیبهشت و روز جهانی کارگر، مصادف شده است با ایام انتخابات ریاست جمهوری اما قشر محترم کارگر خاطره خوبی از چهار سال ریاست جمهوری دولت یازدهم ندارد. سفره کارگران کوچکتر شده و حداقل دستمزد آنها، معیشت یک خانواده چهار نفره را تامین نمی‌کند.

البته کارگران بیکار از همین حداقل نیز محروم هستند و شرمنده خانواده خود می‌باشند و یا جوانان آماده کار که شغلی ندارند دستشان به سوی پدر و مادرانشان دراز است. شعار دولت یازدهم چرخیدن سانتریفیوژها و چرخ کارخانجات بود ولی مشاهده کردیم که کارخانجات پی درپی تعطیل شدند و چرخ سانتریفیوژها هم نچرخید و اقتصاد کشور به رکود بی‌سابقه دچار شد.

ملت ایران منتظر دولت منجی است. کارگران رئیس جمهوری را می‌خواهند که اگر حداقل دستمزد کارگران را تامین نمی‌کند لااقل با پرداخت حقوق نجومی به مدیران خود نمک به زخم کارگران و بیکاران نپاشد. کارگران دولت اشرافی نمی‌خواهند. کارگران رئیس‌جمهوری از جنس خودشان می‌خواهند. رئیس جمهوری که حامی اکثریت مردم و محرومان باشد.

یازده اردیبهشت روز وحدت جهانی و وحدت ملی کارگران را به قشر عزیز و زحمتکش و انقلابی کارگر تبریک عرض می‌کنیم و با تبریک ایام خجسته اعیاد شعبانیه همه ملت سرافراز ایران اسلامی و کارگران عزیز را به شرکت حداکثری در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری دعوت می‌کنیم تا با دقت و وسواس به کاندیدایی رای دهند که حرف و عملش یکی باشد. البته حزب اسلامی رفاه کارگران در بیانیه انتخاباتی خود از نامزدی حجت الاسلام جناب آقای سید ابراهیم رئیسی حمایت کرده است و وی را در بین شش نفر افراد تایید صلاحیت شده، نامزد اصلح می‌داند.

ارسال نظر: