میرسلیم:

حمایت از سرمایه‌گزاری داخلی نباید گرفتار "دیوان‌سالاری" شود/ قاچاق به معنای خشکاندن ریشه اشتغال است

کدخبر: 2095892

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قاچاق به معنای خشکاندن ریشه اشتغال است، گفت: اگر درجایی نیاز به کمک به سرمایه‌گذاری وجود دارد، نباید دریغ کرد چون هر تعویقی به معنای عقب افتادن در صحنه رقابت‌های جهانی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگویی با واحد مرکزی خبر با تأکید بر حمایت از تولید به منظور ایجاد اشتغال اظهار داشت: بر مبنای نیاز باید امکانات مناسب را برای تولید فراهم کنیم.

وی افزود:‌باید برای تبدیل مواد اولیه به محصول، طراحی‌های لازم را انجام دهیم و این طراحی نیاز به دانش است که خوشبختانه در کشور ما وجود دارد.

میرسلیم تأکید کرد: اساتید، دانشگاه‌ها و متخصصین بسیار خوب و ارزنده‌ای در کشور داریم که می‌توان با استفاده از ظرفیت آنها به تولید مطلوب رسید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تأکید بر اینکه پس از طراحی به بخش تولید می‌رسیم، خاطرنشان کرد: در این بخش باید افرادی که مهارت دارند و آموزش دیده‌‌‌اند برای اینکه بتوانند کار دقیق و خوبی را به لحاظ مهندسی انجام دهند، دست‌اندرکار بخش تولید شوند.

وی ادامه داد: با آموزش‌های مهارتی، این افراد خواهند توانست کار اجرایی دقیق و مدنظر را انجام دهند.

میرسلیم با اشاره به برخی اقداماتی که دولت در این زمینه می‌تواند انجام دهد، تصریح کرد: کاری که دولت می‌تواند انجام دهد، فراهم آوردن قسمت‌هایی است که مواجه با کمبود یا نقص می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر کمک به سرمایه‌گذاری در جاهایی که محصول جوابگوی نیاز تولید می‌شود وجود دارد، نباید دریغ کرد و نباید گرفتار دیوان‌سالاری شد، چون هر تعویقی به معنای عقب افتادن در صحنه رقابت‌های جهانی است که دولت باید این موارد را وجهه کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به لزوم مبارزه جدی با قاچاق برای بهبود وضع اشتغال گفت: ما به طور قاطع و با کمک خود مردم که اطلاعات لازم را دراختیار ما قرار خواهند داد، مرزهایمان را حفظ می‌کنیم چون قاچاق از راه مرزها صورت می‌گیرد.

میرسلیم افزود: برخی اشکالات در مبارزه با مفاسد در سطوح اجرایی است و باید آنها را اصلاح کرد و همچنین باید مراقبت جدی شود تا تخلفی در مرزها صورت نگیرد و این جزو اولین برنامه‌های ما خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: دلیل اهمیت مبارزه با قاچاق این است که قاچاق به معنای خشکاندن اشتغال است.

ارسال نظر: