میرسلیم در جمع مردم قم:

اگر من رئیس‌جمهور شدم و دروغ گفتم خودم از قدرت کنار می‌روم/ دولت نباید بر مردم ریاست کند و فخر بفروشد

کدخبر: 2095901

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت باید با مردم روراست باشد و اگر ضعفی داشت صادقانه با مردم بازگو کند نه اینکه آن را کتمان کند و دروغ بگوید، گفت: اگر من در خدمت شما بودم و دروغ گفتم خودم از قدرت کنار می‌روم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید مصطفی میرسلیم، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امروز (دوشنبه، 11اردیبهشت) با حضور در جمع مردم شهر مقدس قم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر با تبریک ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز اظهارکرد: امیدوارم ما نیز همانند حضرت عباس(ع) قدر ولایت و ولی امرمان را بدانیم.

وی افزود: ما شعارمان را احقاق حق قرار دادیم و گفتیم حق گرفتنی است. اگر ما از احقاق حق صحبت کردیم، از مکتب امام سجاد(ع) یاد گرفتیم و از غربی‌ها مفاهیم حقوقی را نیاموختیم. میرسلیم با بیان اینکه تا در کشور محرومیت وجود داشته باشد پیشرفت میسر نیست، اظهار داشت: متاسفیم که 38 سال از انقلاب گذشته است اما هنوز نتوانستیم محرومیت را از کشور بزداییم. کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما هنوز کسانی را در کشور داریم که محتاج نان شب هستند و از طرفی مراسمات جشنی را می‌بینیم که باقیمانده غذای آنها می‌تواند صدها گرسنه را سیرکند. رسیدگی به محرومان تنها شعار من نیست. میرسلیم با بیان اینکه چرا باید ما در این کشور شاهد تبعیض باشیم، گفت: وقتی شما زندگی رهبر انقلاب را ببینید، جلوه ای از تشریفات و تجملات نخواهید دید. امروز رهبری با سخنانشان دنیا را به لرزه می اندازند اما زندگی توام با زهد دارند. آقازاده بازی در زندگی ایشان وجود ندارد. وی افزود: امروز نزدیک 10 میلیون نفر از ایرانیان از روستاها و شهرهای کوچک به حاشیه شهرها هجرت کردند و دچار بیکاری هستند. چرا نتوانستیم به روستاهای خود رسیدگی کنیم؟ روستاها تولیدکنندگان ما هستند. چرا باید روستاییان ما در حاشیه شهرها با حقارت زندگی کنند؟ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم حقوق مردم احقاق شود و محرومیت، حاشیه‌نشینی و تبعیض حذف شود. اگر همدلی میان مردم باشد این مشکلات به سرعت حل خواهد شد. میرسلیم تصریح کرد: ما اعتقاد داریم دولت جمهوری اسلامی خود مردم هستند. من اصلا واژه رییس جمهوری را قبول ندارم. دولت ها باید خادم مردم باشند نه اینکه بر مردم ریاست کنند و به آنها فخر بفروشند. وی با تاکید بر اینکه اگر مردم چنین دولتی را برگزینند، مشکلات کشور حل می‌شود، اظهار داشت: دولتی که سرکار می‌آید باید چشمش به خود مردم باشد. اگر دولت در دل مردم جای داشته باشد همه معضلات حل خواهد شد، در غیر اینصورت مردم مایوس می شوند و دیگر به نظام اعتماد نمی کنند و احقاق حقوق مردم میسر نخواهد شد. میرسلیم با بیان اینکه دولت باید با مردم روراست باشد و اگر ضعفی داشت صادقانه با مردم بازگو کند نه اینکه آن را کتمان کند و دروغ بگوید، گفت: اگر من در خدمت شما بودم و دروغ گفتم خودم از قدرت کنار می‌روم. من به حزب موتلفه اسلامی گفتم اگر خواستم تزویر کنم شما باید من را به زیر بکشید. میرسلیم ادامه داد: اگر یک فرد از تشکیلات حزبی بیرون آمد، حزب نمی‌گذارد وی به انحراف برود و به خودکامگی کشانده شود. وی با بیان اینکه پیشنهاد حضور من در انتخابات با حزب موتلفه اسلامی بود و من با این پشتوانه وارد صحنه شدم، خاطرنشان کرد: چهار سال است که با یک تشخیص غلط که باید تورم را مهار کنیم، تمام کارخانه ها و صنایع را به رکود کشاندیم. امروز اولین همت همه دولت ها باید اشتغال مولد و تولید ملی باشد. کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: کسانی را باید به مدیریت برسانیم که تجربه لازم را داشته باشند و اشتباهاتشان را بر سر مردم خراب نکنند. وی تاکید کرد: اگر من در انتخابات پیروز شدم کوچکترین مماشاتی را با فساد نخواهم داشت و اگر خون من در خیابان ریخته شد بدانید به همین دلیل بوده است. میرسلیم با بیان اینکه اگر من انقلاب را قبول دارم و انقلابی هستم، بنابراین باید در مقابل فساد بایستم زیرا فساد نظام را عین موریانه می‌خورد و مردم را مایوس می‌کند، گفت: اگر دست خود ما کج نباشد زیردستان ما دچار فساد نخواهند شد.

ارسال نظر: